încheiat astăzi 17 februarie 2020, orele 16,00 în şedinţa ordinara a Consiliului Local al oraşului Sinaia, convocată de Primarul oraşului Sinaia în baza dispoziţiei nr. 31/10.02.2020, la sediul Primăriei Oraşului Sinaia
Dna. Beatrice Radulescu, secretarul general al oraşului, face apelul nominal al consilierilor. Rezultă că, la lucrările şedinţei sunt prezenţi 15 consilieri din totalul de 17 consilieri aleşi. Lipsesc motivat: dl. cons. Miloș Călin și dl. cons. Niche Alin.
Prezenţa consilierilor la şedinţă s-a asigurat prin invitaţie scrisă în care s-au nominalizat data, ora şi locul ținerii şedinţei, precum şi ordinea de zi, anexă la prezentul proces verbal. Convocarea, impreuna cu documentele inscrise pe ordinea de zi au fost inaintate membrilor Consiliului local , prin e-mail.
La ședință participă : dl. primar Vlad Oprea, primarul orașului Sinaia, dl. Gheorghe Bădăran, viceprimarul oraşului Sinaia, d-na. Beatrice Rădulescu, secretarul general al oraşului Sinaia, dna. Vasile Paula, șef Serviciu Buget şi Resurse Umane, dna. Gherasim Mihaiela, șef Serviciu Urbanism si Cadastru, dna. Laura Șutu, director Directia Politia Locala, Chiriță Cocuța, șef Birou impozite si taxe, Negulescu Cristian, administrator SC. Sinaia Forever SRL, Labeș Irina, director economic SC. Sinaia Forever SRL, Floricică Maria, director general/administrator SC. Transport Urban Sinaia, Luță Nușia, contabil șef SC. Transport Urban SRL. și d-na. Maria Popescu, inspector Compartimentul Juridic, Contencios Administrativ şi Administraţie Publică, care asigură secretariatul şedinţei.
Dl.primar Vlad Oprea deschide lucrările ședinței și-i invită pe membrii Consiliului Local sa faca propuneri pentru președintele de ședință.
Dl. cons. Lupoiu Iulian îl propune ca președinte al ședinței de astăzi pentru o perioada de 3 luni, pe dl. cons. David Remus.
Supusa la vot, propunerea se aproba in unanimitate.
Președintele de ședință preia conducerea ședinței. Arată că, pe ordinea de zi există înscrise 34 de puncte la care se mai adaugă 2 puncte de pe ordinea de zi suplimentară.
Întreabă dacă sunt observații pe marginea acesteia.
Întrucât nu mai sunt propuneri, președintele de ședință supune la vot ordinea de zi inițială a ședinței de astăzi completată cu ordinea de zi suplimentară care sunt aprobate în unanimitate în forma prezentată.
Se trece la pct. 1 – Aprobarea proceselor verbale ale ședințelor din luna decembrie 2019.
Președintele de ședință întreabă dacă sunt observații pe marginea acestora. Intrucât nu sunt interventii, cele patru procese verbale ale sedintelor de consiliu din luna decembrie 2019 sunt aprobate cu unanimitate de voturi.
Urmează pct. 2 – Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2020.
Președintele de ședință dă cuvantul dlui primar ca sa sustina acest proiect.
Dl. Primar arata ca bugetul pentru anul 2020 este foarte bun. La partea de venituri s-a prevăzut suma de 85.626.000 lei, iar la partea de cheltuieli suma de 98.340.000 lei. Diferenta dintre venituri si cheltuieli este reprezentata de excedentul bugetar ce va fi folosit pentru finantarea unor obiective de investitii.
La partea de cheltuieli a facut urmatoarele propuneri mai ales pentru proiectele cu finantare europeana :
– 2,9 milioane lei pentru Proiectul Zino ; proiectul tehnic se afla in procedura de realizare
– 18,1 milioane lei pentru sanatate din care 8,5 milioane lei pentru construirea noului Spital si 9,3 milioane lei pentru partea de dotare ambulatoriu si laborator ;
– 6,8 milioane lei pentru spatii verzi – Parcul Stirbei
- La dezvoltare si locuinte a propus pentru reabilitare captare Pescarie si retele apa in vederea alimentarii muntelui cu apa pentru domeniul schiabil – Valea Soarelui, suma de 850.000 lei ; se va lua apa de la Schitul Sf. Ana si se va crea un depozit la Cota 1500, dupa care urmeaza etapa a II-a – lacul de acumulare.
- 10,4 milioane lei s-au prevazut pentru proiectul Eficienta ergetica si extindere iluminat zona istorica Sinaia;
- La partea de proiecte sociale – Centrul S s-a prevazut suma de 313.000 lei pentru amenajarea fostei Case de cultura din str. Cuza Voda nr. 20 ;
- La salubritate si gestionarea deseurilor s-a prevazut pentru achizitia unui utilaj de curatenie stradala suma de 792.000 lei ;
- La transportul in comun, pentru proiectul ECO BUS s-a prevazut suma de 9.641.000 lei, iar pentru construirea garajului auto de pe Calea Brasovului – hale metalice s-a prevazut suma de 1.400.000 lei ;
- La reparatii capitale strazi – suma de 2 mil. lei, iar la reparatii curente suma de 2 mil. lei.
- Pentru participarea la targuri s-a prevazut suma de 250.000 lei, iar pentru evenimente, suma de 1.800.000 lei
La nivel de oras exista la partea de venituri un buget de 98.340.000 lei din care un procent de 67 % il reprezinta cheltuielile, salariile afecteaza 8,44 % din buget, iar 44 % merge la fondurile europene.
Dl. Cons. Boteanu George intreaba daca s-au prevazut fonduri in buget pentru strada Ghioceilor.
Dl. Primar ii raspunde ca nu s-au prevazut fonduri deoarece terenul pe care se doreste sa se realizeze lucrarea este proprietate personala. Va incerca sa-l oblige pe proprietar sa faca o bretea pentru extinderea strazii.
Dl. Cons. Boteanu George intreaba de asemenea, daca s-au prevazut bani pentru parcuri.
Dl. Primar ii raspunde afirmativ.
Dl. Cons. Vasile Gheorghe constata ca in expunerea facuta de dl. Primar nu a vazut ca ar exista fonduri pentru reabilitarea retelelor de apa acolo unde este cazul.
Dl. Primar arata ca a fost o problema la intrarea in oras (zona Cumpatu) cand s-a dezechilibrat tot sistemul. A avut o discutie cu SC. Hidro Prahova, pe captari, ca sa se poată aduce mai multa apa, lucrarile care se fac se platesc dintr-un fond de investitii.
Dl. Cons. Vasile Gheorghe intreaba daca conductele sunt in stare buna.
Dl. Primar mentioneaza ca mai trebuie intervenit pe Calea Brasovului.
Dl. Cons. Vasile Gheorghe pune in discutie situatia toaletelor publice din parcul orasului care sunt inchise si considera ca este necesar ca acestea sa functioneze si sa angajeze personal pentru ca suntem o localitate europeana.
Dl. Primar ii explica dlui consilier ca cele doua toalete au fost la Sinaia Forever iar acum sunt ale Primariei, dar, pentru ca nu au fost prevazute fonduri in buget, nu au functionat.
Dl. Cons. Vasile Gheorghe solicita sa i se puna la dispozitie toate anexele bugetului local.
Președintele de ședință supune aprobarii proiectul de hotarare privind aprobarea bugetului local pe anul 2020 care se adopta in unanimitate in forma prezentata.
Se trece la pct. 3 – Proiect de hotărâre privind constituirea Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara ”Valea Prahovei”.
Președintele de ședință dă cuvântul dlui primar ca sa prezinte acest proiect.
Dl. Primar arata ca a initat constituirea Asociatiei de dezvoltare Intercomunitara Valea Prahovei la care au aderat orasele Comarnic, Sinaia, Busteni, Azuga și Râsnov in scopul realizarii in comun a unor proiecte de dezvoltare de interes zonal sau regional, printre care construirea autostrazii Comarnic – Brasov, mobilitate urbana si furnizarea in comun a unor servicii de utilitati publice.
Mentioneaza ca s-a sachimbat legea si asociatiile de dezvoltare intercomunitara sunt eligibile pe fonduri europene.
Afirma ca sunt bani pentru autostrazi de la Uniunea Europeana care nu au fost folositi din anul 2007 pentru ca s-a preferat sa se incheie parteneriate publice private. Acum s-a anulat parteneriatul cu chinezii, Guvernul a dat ordonata si impreuna cu Ministerul Turismului si CNADR se poate realiza aceasta autostrada Comarnic – Brasov.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Urmează pct. 4 – Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice faza PT+DE având ca obiect ”Construire grupuri sanitare, spații servicii si casierie”.
Dl. Primar arata ca este vorba despre proiectul de la Telegondolă care are o valoare de 1.589.000 lei. Urmează ca sa se organizeze procedura de licitatie.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Se trece la pct. 5 – Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice faza SF+PT+CS+DE având ca obiect ”Reabilitare captare Pescărie, rețele apă Cota 1400 Sinaia, județul Prahova”.
Intrucat nu sunt observatii pe marginea acestui punct, supus aprobării proiectul de hotarare se adopta in unanimitate in forma propusa de initiator.
Urmează pct. 6 – Proiect de hotărâre privind aprobarea documentatiei tehnice faza PT+DE avand ca obiect continuare lucrări ”Construire Spital orășenesc Sinaia”.
Dl. Primar mentionează că, proiectul tehnic ”Construire Spital orășenesc Sinaia”, are o valoare de 79.000.000 lei. Orașul Sinaia, prin Consiliul Local și-a luat un angajament multianual pentru construirea noului spital și speră să găsească și alte solutii pentru realizarea acestuia.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Se trece la pct. 7 – Proiect de hotărâre privind schimbarea destinatiei locuintei situata în Sinaia, str. Walter Mărăcineanu nr. 20, bl. A, et.1, ap. A.S.1.5 si repartizarea acesteia către dna. Iftenie-Pișta Corina.
Dl. Cons. Vasile Gheorghe întreabă cate locuinte sunt ocupate in blocul din str. Walter Maracineanu.
Dl. Primar precizează ca mai sunt libere 7 locuinte in acest ansamblu.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Urmează pct. 8 – Proiect de hotărâre privind vânzarea apartamentului ANL situat in Sinaia, str. Brândușelor nr. 13, bl. 9 C, et. 1, ap. 5 având numar cadastral nr. 24342-C1-U5, către dna. Deaconu Gloria Cristina.
Intrucat nu sunt observatii pe marginea acestui proiect, supus aprobării se adopta cu unanimitate de voturi.
Se trece la pct. 9 – Proiect de hotărâre privind instituirea servituții de trecere pe culoarele 3 si 8 in suprafață de 6,61 mp +16,10 mp. din apartamentul nr. 3 in favoarea apartamentelor nr. 1 si 2 ale imobilului din Sinaia, str. Cuza Voda nr.12.
Dl. Primar arata ca este vorba de asigurarea caii de acces la podul imobilului din Sinaia, str. Cuza Voda nr. 12, a propietarilor apartamentului de la parterul cladirii.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Urmează pct. 10 – Proiect de hotărâre privind aprobarea calendarului de competiții și activități de pregătire pe secții organizate de Clubul Sportiv Carpați Sinaia, pentru lunile ianuarie –februarie 2020.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Se trece la pct. 11 – Proiect de hotărâre privind aprobarea calendarului de competiții și activități de pregătire pe secții organizate de Clubul Sportiv Carpați Sinaia, pentru perioada martie-decembrie 2020.
Dl. Primar precizează că activitatile desfasurate in lunile ianuarie si februarie au fost aprobate prin dispozitia primarului, iar acum, prin aceasta hotarare se aproba restul calendarului de competitii si activități desfasurate de Clubul Sportiv Scolar pana la sfarsitul anului 2020.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Urmează pct. 12 – Proiect de hotărâre privind aprobarea calendarului de activități/evenimente culturale proprii Centrului Cultural Carmen Sylva Sinaia pentru anul 2020.
Dl. Cons. Vasile Gheorghe sesizează că nu s-a prevăzut nicio suma in proiectul de hotarare.
Dl. Primar afirma ca, sumele apar în bugetul prevazut de Centrul Cultural Carmen Sylva si in bugetul local.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Se trece la pct. 13 – Proiect de hotărâre privind aprobarea protocolului cu SC Tonic Consulting & Management SRL și Asociația Clubul Sportiv Ski Racing Armada 24.
Dl. primar arata ca este vorba despre organizarea unei competitii pentru copii care a avut loc si anul trecut.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Urmeaza pct. 14 – Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetelor aferente organizarii evenimentelor ”Mărțișor” și ”Ziua Femeii”.
Intrucat nu sunt observatii pe marginea acestui proiect, supus la vot se aproba in unanimitate in forma pe care a prezentat-o initiatorul.
In continuare, președintele de sedinta supue atentiei pct. 15 – Proiect de hotărâre privind modificarea grilei de salarizare pentru funcțiile publice si funcțiile contractuale din administrația publică locală – aparatul de specialitate al Primarului orașului Sinaia și a serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Local Sinaia.
Dl. primar mentionează ca a inițiat acest proiect deoarece s-a modificat salariul minim pe economie, începand cu luna ianuarie 2020.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate in forma prezentata.
Se trece la pct. 16 – Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică a terenului în suprafață de 40 mp. situat in Sinaia, str. Mihai Eminescu nr. 5 A, lot. 1.
Președintele de sedinta arata că, terenul a fost evaluat la suma de 51 euro/mp. si, in numele comisiei de urbanism, propune ca pretul de vanzare prin licitatie publica sa fie de 55 euro/mp. + TVA.
Supus aprobarii, proiectul de hotarare se adopta in unanimitate cu amendamentul propus de presedintele comisiei de urbanism de 55 euro/mp. pret de pornire a licitatiei.
Urmează pct. 17 – Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică a terenului in suprafață de 115 mp. situat in Sinaia, str. Gheorghe Șincai nr. 2 A, lot. 1.
Dl. cons. Remus David, președintele comisiei de urbanism arata ca, terenul a fost evaluat la 50 euro/mp ; propune ca pretul de vânzare prin licitatie sa fie de 51 euro/mp.
Supus aprobarii, proiectul de hotarare se adopta in unanimitate cu amendamentul propus de presedintele comisiei de urbanism de 51 euro/mp. pret de pornire a licitatiei.
Se trece la pct. 18 – Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică a terenului în suprafață de 223 mp. situat in Sinaia, str. Pustnicului nr. 16 A.
Președintele de ședinta, mentioneaza ca, terenul respectiv in suprafata de 223 mp. ce va fi folosit pentru construire garaje, a fost evaluat la suma de 60 euro/mp. Propune ca pret de vanzare 65 euro/mp.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate cu amendamentul propus de presedintele comisiei de urbanism de 65 euro/mp. pret de pornire a licitatiei.
Urmează pct. 19 – Proiect de hotărâre privind închirierea prin licitație publică a terenului în suprafață de 5 mp. situat în Sinaia, zona Piața de legume Platou Izvor, pentru amplasare chioșc vânzare fructe și legume.
Dl. primar propune ca pretul de pornire a licitatiei prevazut la art. 3 din proiect, sa fie de 100 lei/luna.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate cu amendamentul propus de dl. Primar, respectiv pretul de licitatie sa fie de 100 lei/lună.
Se trece la pct. 20 – Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemțiune al Consiliului Local Sinaia asupra imobilului monument istoric situat în Sinaia, Aleea Arinilor nr.
2, et. 1, ap. 4, inscris in lista monumentelor istorice sub denumirea de ”Casa Dimitrie Sfetescu”.
Președintele de ședință propune neexercitarea dreptului de preemtiune al Consiliului Local Sinaia asupra imobilului – Casa Dimitrie Stefescu.
Supus la vot, proiectul de hotarare se adopta in unanimitate in forma propusa de presedintele de sedinta.
Urmeaza pct. 21 – Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemțiune al Consiliului Local Sinaia asupra terenului pădure în suprafață de 2000 mp. situat in intravilanul orașului Sinaia, Calea Codrului f.n., lot.1/2, tarla 18, parcela 131/11b.
Președintele de ședință propune neexercitarea dreptului de preemtiune al Consiliului Local Sinaia asupra imobilului teren padure situat in Calea Codrului, care se vinde cu suma de 400.000 euro.
Supus la vot proiectul de hotarare se adopta in unanimitate in forma propusa de presedintele de sedinta.
Se trece la pct. 22 – Proiect de hotărâre privind acordul orasului Sinaia in calitate de proprietar al ap. 3 si proprietar al drumului de acces catre imobilul situat in Sinaia, str. Cuza Voda nr. 12, pentru folosinta drumului de acces, reparatia învelitorii și transformarea podului în mansarda exclusiv pe zona situata deasupra apartamentului nr. 1 – proprietatea SC. Evans 93 SRL.
Dl. primar arata ca, SC. Evans 93 SRL. a cumparat un apartament in imobilul situat in Sinaia, str. Cuza Voda nr. 12 si trebuie sa i se dea acord pentru folosinta caii de acces, acord solicitat de Consiliul judetean Prahova.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
Urmează pct. 23 – Proiect de hotărâre privind actualizarea informațiilor cadastrale pentru imobilul proprietatea publica a orasului Sinaia, denumit Aleea Molidului.
Dl. primar precizeaza ca este vorba de reactualizarea cadastrului si repozitionarea strazii.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
Se trece la pct. 24 – Proiect de hotărâre privind completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 61/14.04.2011 referitoare la unele măsuri privind oprirea, staționarea și parcarea neregulamentară pe domeniul public sau privat al orașului Sinaia.
Președintele de sedinta da cuvantul dlui primar ca sa sustina acest proiect.
Dl. primar mentionează că, este vorba de completarea HCL. 61/2011 privind unele măsuri referitoare la oprirea, staționarea și parcarea neregulamentară pe domeniul public sau privat al orașului Sinaia a vehiculelor/autovehiculelor. In cazul in care soferii vor opri autovehiculele pe partea carosabila a drumului in zonele in care sunt prevăzute indicatoare cu oprirea/staționarea interzisă, se pot bloca rotile. Da exemplu strada Spitalului unde sunt oprite masini care blocheaza accesul ambulantelor la Spital.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
Urmeaza pct. 25 – Proiect de hotarare privind completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 158/28.08.2018 referitoare la proiectul ” Sinaia 3.0. Educatie.Social.Mobilitate”.
Dl. primar precizeaza ca ” Sinaia 3.0. Educatie.Social.Mobilitate” este ultimul proiect declarat eligibl, s-au gasit surse de finantare și este vorba de modernizarea celor doua scoli, plus un bloc de locuinte sociale in locul baracilor existente pe str. Walter Maracineanu.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
Se trece la pct. 26 – Proiect de hotarare privind delegarea gestiunii serviciului de salubrizare – activitatea de dezinsecție, dezinfectie și deratizare, pe termen mediu si lung, în orașul Sinaia .
Dl. Primar mentionează că s-a schimbat legea și activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare poate fi facuta de un serviciu special aprobat de Consiliul local, licentiat de ANRSC.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
Se trece la pct. 27 – Proiect de hotărâre privind modificarea pozițiilor nr. 8, 9, 10 și 11 din anexa nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 223/2019 care completeaza Hotărârea Consiliului Local nr. 3/2018 referitoare la impozitarea cladirilor si terenurilor neîngrijite cu până la 500 %.
Dl. cons. Dimache Alin arata ca, aceasta modificare a aparut in urma plangerii prealabile facuta de mostenitoarele Regelui MS. Mihai.
Dl. primar mentioneaza ca, plangerea se admite in parte deoarece in luna decembrie 2019 a aparut un certificat de legatar cu mostenitorii Regelui Mihai I și cu ce procent are fiecare din bunuri. In acest sens trebuie sa se modifice pozitiile din anexa 1 la HCL. 223/2019.
Dl. cons. Boteanu George supune atentiei o situatie asemanatoare cu cea in discutie, referitoare la mostenitorii care au revendicat Cinematograful si care in loc sa investeasca in amenajarea cladirii platesc un impozit de 500% pentru ca nu se inteleg fiind un numar mare de proprietari.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
Urmează pct. 28 – Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de acțiuni sau lucrări de interes local, pentru anul 2020 în vederea repartizării orelor de muncă a beneficiarilor Legii nr. 416/2001.
Nefiind interventii, supus votului, proiectul de hotarare se adopta in unanimitate,
Se trece la pct. 29 – Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale, pe anul 2020.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
Dna. Cons. Ariesan Aurora paraseste sedinta. Au ramas in sala 14 consilieri.
Președintele de ședință supune atentiei pct. 30 – Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2020 pentru SC. Sinaia Forever SRL.
Dl. Cons. Vasile Gheorghe intreaba daca s-au prevazut fonduri pentru lucrarile de reparatii ale cladirii Casinou-lui.
Dl. Primar mentionează că s-au prevazut banii in buget, exista si aviz de la Monumente.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă cu votul a 14 consilieri.
Urmează pct. 31 – Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2020 pentru SC. Transport Urban SRL. Sinaia.
Dl. Primar intreaba daca sunt intrebari pe marginea acestui punct.
Deoarece nu sunt interventii, supus la vot, proiectul de hotarare sus mentionat se aproba cu unanimitate de voturi.
In continuare presedintele de sedinta supune atentiei pct. 32 – Raport privind activitatea asistenților personali ai persoanelor cu handicap grav, angajati ai Primăriei Sinaia.
Membrii Consiliului local isi insusesc raportul prezentat.
Se trece la pct. 33.- Plângerea prealabila nr. 3269/03.02.2020 impotriva Hotărârii Consiliului Local nr. 223/19.12.2019 formulată de Damcali Maria, prin SCA Leaua Damcali Deaconu Paunescu – LDDP.
Președintele de sedinta da cuvantul dnei Chirita Coca, șef Birou impozite si taxe care precizeaza ca, membrii comisiei constituite pentru verificarea cladirilor si terenurilor neingrijite din orasul Sinaia au identificat la adresa din str. Tudor Vladimirescu nr. 1 mai multi proprietari pentru care s-a aplicat impozitarea de pana la 500%. Comisia a incadrat gresit aceasta situatie, deoarece dna Damcali Maria este proprietara doar pe teren nu si pe imobil.
Dl.primar solicita sa se revina la proiect si sa se revoce pozitia nr. 17 din anexa 1 la Hotărârea Consiliului Local nr.223/2019 unde apare dna. Damcali Maria. Eliminarea pozitiei se va trece ca punct distinct in Hotararea cu Casa regala.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate cu propunerea facuta de dl. Primar.
Urmează pct. 34 – Plângerea prealabila nr. 2265/23.01.2020 impotriva Hotărârii Consiliului Local nr. 223/19.12.2019 formulată de MS. Margareta a României, A.S.R. Principesa Elena a României, A.S.R. Principesa Sofia a României, A.S.R. Principesa Maria a României și dna. Irina Walker.
Dl. Primar arata ca, in plangere se motiveaza faptul ca, Hotararea Consiliului Local nr. 223/2019 a fost comunicata gresit catre Casa Majestatii Sale Regelui care nu are personalitate juridica, dar cladirile sunt clar ale lor.
Considera ca nu exista motiv sa li se dea curs plangerii. Propune sa se admita in partea plangerea in ce priveste modificarea cu nume si prenume, dar in ceea ce priveste impozitarea este de parare sa ramana asa cum a fost aprobata prin HCL. 223/2019.
Președintele de ședință supune aprobării propunerea dlui. Primar care se adoptă în unanimitate.
Urmeaza ordinea de zi suplimentara.
Președintele de ședință supune atentiei Proiectul de hotarare privind aprobarea desfasurarii competitiei de schi anuale “Sinaia pe partie ediția a XVa” a bugetului necesar precum si a valorii premiilor acordate castigatorilor .
Supus aprobarii proiectul de hotarare este votat in unanimitate.
Se trece la pct. 2 – Proiect de hotarare privind modificarea organigramei și ștatului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia precum si a serviciilor publice aflate in subordinea Consiliului Local Sinaia.
Dl. primar arata ca, s-a modificat organigrama prin infiintarea unui post de consilier pentru viceprimar, pe durata mandatului acestuia.
Președintele de ședință supune aprobării proiectul de hotarare sus mentionat care se adoptă în unanimitate.
În încheiere, președintele de ședință le mulţumeşte celor prezenți pentru participare şi declară lucrările şedinţei închise, la orele 16,10.
Vizualizează procesul verbal AICI
Last modified: aprilie 27, 2020