Consiliul Local al orașului Sinaia, județul Prahova;
Având în vedere:
– Referatul de aprobare al d-lui Vlad Oprea – Primarul orașului Sinaia, înregistrat cu nr.1083/11.04.2024;
– Raportul de specialitate întocmit de Biroul Patrimoniu și Protecție Civilă înregistrat cu nr.1084/11.04.2024;
– Avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local Sinaia;
În conformitate cu :
- dispozițiile art. 42, alin.(1) și (3) din Legea nr. 10/2001 – privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, modificată și completată ;
- Legea nr.7/1996 a cadastrului si publicitatii imobiliare, republicata, cu modific[rile ;i complet[rile ulterioare;
- Ordinul Directorului General al ANCPI 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara;
- Procesul-verbal al Comisiei speciale de inventariere a domeniului public si privat al orasului Sinaia, constituita in baza Dispozitiei Primarului orasului Sinaia nr.116/15.03.2023 privind aprobarea inventarierii in domeniul privat al orasului Sinaia a uni imobil cladire, inregistrat cu nr.336/06.02.2024;
În temeiul prevederilor art.129 alin.(1), alin.(2), lit.c) si alin.(14) coroborat cu art.139 alin.(3) lit.g) si art.196 alin.(1), lit.a) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile și comnpletările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E:
Art.1. – Aprobă modificarea pozitiei 23 din anexa la HCL nr.159/14.08.2007 privind aprobarea listei de patrimoniu privat al unitatilor locative – fond locativ de stat si a terenului aferent în vederea înscrierii lor în evidențele fiscale ale Primăriei Sinaia, care va avea cuprinsul anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 – Aproba completarea listei de patrimoniu privat al unitatilor locative – fond locativ de stat si a terenului aferent în vederea înscrierii lor în evidențele fiscale ale Primăriei Sinaia aprobata prin HCL nr.159/14.08.2007, care va avea cuprinsul anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 – Prezenta hotărâre va fi dusa la îndeplinire de către Biroul Patrimoniu si Protecție Civilă si Serviciul Buget și Resurse Umane.
Art.4 – Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al Orașului Sinaia prin Compartimentul Juridic, Contencios Administrativ și Administraîție Publică Locală : Prefectului Județului Prahova, Primarului orașului Sinaia, Biroului Patrimoniu și Protecție Civilă si Serviciului Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea nr.66 din 17.07.2024 în format pdf AICI
Last modified: iulie 30, 2024