Consiliul Local al orașului Sinaia, județul Prahova;
Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr. 1716 / 11.06.2024 întocmit de David Remus, Popa Gheorghe, Istrate Iuliana, Constantin Marcoci, Călin Miloș, Consilieri Locali, prin care propun aprobarea raportului de evaluare şi vânzarea prin licitație publică a terenului în suprafață de 212 mp, situat în Sinaia, Str. Sportului nr. 17;
– Raportul de specialitate al Serviciului Urbanism şi Cadastru nr. 1717 / 11.06.2024;
– Avizul Comisiei de specialitate a Consiliului Local;
În conformitate cu prevederile art. 363 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul
Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129, alin. (1), alin. (2), lit. c) şi alin. (6), lit. b) coroborat cu art. 139 alin. (2) și art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E:
ART.1. – Aproba Studiul de oportunitate privind vânzarea prin licitație publică a terenului în suprafaţă de 212 mp, situat în Sinaia, Str. Sportului nr. 17, conform anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART.2. – Aprobă vânzarea prin licitaţie publică a terenului în suprafaţă de 212 mp, situat în Sinaia, Str. Sportului nr. 17, conform planului de situaţie din anexa 5.
ART.3. – Aprobă documentaţia pentru licitaţie conform anexelor 1,2,3,4,5,6,7,8, parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART.4. – Preţul de pornire a licitaţiei este de 120 euro/mp, la care se adaugă TVA, . în baza raportului de evaluare nr. 10949/25.04.2024, anexat la prezenta hotărâre.
ART.5. – Plata se face integral până la data semnării contractului de vânzare-cumpărare.
ART.6. – Contractul de vânzare-cumpărare se va încheia în termen maxim de 6 luni de la data adjudecării terenului prin licitaţie publică.
ART.7. – Împuterniceşte Primarul sau Viceprimarul oraşului Sinaia să semneze contractul de vânzare-cumpărare în faţa notarului public.
ART.8. – Câștigătorul licitaţiei are obligaţia de a suporta cheltuielile aferente raportului de evaluare, cadastrului şi înscrierii terenului în cartea funciară, precum şi pe cele ocazionate cu perfectarea contractului de vânzare-cumpărare în faţa notarului public.
ART.9. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Serviciul Urbanism şi Cadastru şi Serviciul Buget și Resurse Umane.
ART.10. – Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al orașului Sinaia prin Compartiment Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică, către: Prefectul Județului Prahova, Primarul orașului Sinaia, Serviciul Urbanism și Cadastru, Serviciul Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea nr.76 din 17.07.2024 în format pdf AICI
Last modified: iulie 31, 2024