Administrație Publică

Proces verbal al şedinţei extraordinare a Consiliului Local al Oraşului Sinaia convocată de Primarul Oraşului Sinaia în data 30 mai 2024 orele 16:00

august 8, 2024

Încheiat astăzi 30 mai 2024, orele 16,00 în şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Oraşului Sinaia, convocată de Primarul Oraşului Sinaia, în baza dispoziţiei nr. 134/27.05.2024, care s-a desfăşurat în format electronic prin intermediul platformei Zoom, în sinteză.

La începutul ședintei, dna. Secreatar General Beatrice-Eugenia Rădulescu face  apelul nominal al consilierilor.La lucrările şedinţei sunt prezenţi 16 consilieri din cei 17 consilieri aleși.

Lipsește nemotivat Dna.Cons. Poponete Valentina – Georgica.

Prezenţa consilierilor la şedinţă s-a asigurat prin invitaţie scrisă în care s-au nominalizat: data, ora şi locul ținerii şedinţei, precum şi ordinea de zi, anexă la prezentul proces verbal. Convocarea, împreună cu documentele înscrise pe ordinea de zi au fost înaintate membrilor Consiliului în format electronic.

La ședință participă: Dl.Viceprimar Gheorghe Bădăran, Dna. Secretar General oraș Sinaia, Beatrice – Eugenia Rădulescu, Dl. Dumitrache Daniel, inspector Serviciul Politici Publice, dna.Alina Banu, șef serviciu Biroul Patrimoniu și Protecție Civilă, dna. Angelica Radu, inspector Direcția de Asistență Socială, dna. Radu Gabriela – Roxana, consilier juridic,  D-na Popescu Maria și D-na Mititelu Elena Marilena , inspectori  Compartiment Juridic, Contencios Administrativ şi Administraţie Publică, care asigură secretariatul şedinţei.

Președintele de ședință Remus David arată că pe ordinea de zi sunt trecute 4 puncte și un punct pe ordinea de zi suplimentară.

Dl.cons.Iosifescu Nicolae și grupul de consilieri PSD doresc să știe care este urgența proiectelor de pe ordinea de zi?

Dl.Viceprimar Gheorghe Bădăran precizează că a fost un proiect de hotărâre de închiriere teren care nu s-a aprobat dintr-o eroare materială, iar contractul de închiriere expiră peste câteva zile..

Dl.Cons.Pavel Georgini precizează că este de acord pentru proiectul referitor la prelungirea contractul de închiriere, dar pentru celelalte proiecte care este urgența?

Dl.Viceprimar precizează că s-a primit un aparat pentru spital și trebuie predat cat mai repede pentru a putea fi pus în funcțiune; referitor la proiectul privind ajutoarele de urgență, menționează ca s-au depus câteva cereri și trebuie aprobat Regulamentul, tinând cont de faptul ca nu se va mai ține o ședință în următoarea perioadă.

Președintele de ședință supune la vot ordinea de zi care se aprobă cu 14 voturi ,,pentru”  și 2 ,,abțineri” (se abțin: dl.cons.Pavel Georgini și dl.cons.Nicolae Iosifescu).

Se trece la pct. 1 – aprobarea procesului verbal al ședinței ordinare din 20 mai 2024.

Dl.cons.Iosifescu Nicolae dorește să știe de ce nu s – a trecut numele persoanelor care nu au fost lăsate să participe la ședintele consiliului local?

Consideră că procesul verbal nu este în conformitate cu ceea ce s-a discutat la ședință.

Președintele de ședință supune spre aprobare procesul verbal al ședinței din 20 mai 2024, care se aprobă cu 10 voturi ,,pentru” și 6 voturi ,,împotrivă” ( dl.cons.Pavel Georgini, dl.cons.Marcoci Constantin, dl.cons.Iosifescu Nicolae, dna.cons.Elena Boldeanu, dl.cons.Miloș Călin și dna.Arieșan Aurora).

Se trece la pct. 2 – proiect de hotărâre privind stabilirea situațiilor deosebite pentru acordarea ajutoarelor de urgență și a ajutoarelor comunitare, condițiile și modalitățile de acordare a acestora.

Dl.cons.Vasile Gheorghe menționează că va fi de acord cu cele doua proiecte, având în vedere că dumnealui a solicitat aceste criterii.

Dl.cons.Pavel Georgini dorește să știe care este urgența proiectului de mai sus?

Președintele de ședință îi răspunde dlui cons.Pavel Georgini că a primit deja răspuns.

Președintele de ședință supune spre aprobare proiectul sus menționat care se aprobă cu 11 voturi ,,pentru” și 5 ,,abțineri”(se abțin: dl.cons.Pavel Georgini, dl.cons.Marcoci Constantin, dl.cons.Iosifescu Nicolae, dna.cons.Elena Boldeanu, dl.cons.Miloș Călin).

Se trece la pct. 3 – proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind repartizarea și închirierea locuințelor aparținând UAT oraș Sinaia.

Președintele de ședință supune spre aprobare proiectul sus menționat care se aprobă cu 11 voturi ,,pentru” și 5 ,,abțineri”(se abțin: dl.cons.Pavel Georgini, dl.cons.Marcoci Constantin, dl.cons.Iosifescu Nicolae, dna.cons.Elena Boldeanu, dl.cons.Miloș Călin).

Se trece la pct. 4 – proiect de hotărâre privind prelungirea contractului de închiriere nr. 13801/29.05/2020.

Președintele de ședință supune spre aprobare proiectul sus menționat care se aprobă cu 12 voturi ,,pentru” și  4 ,,abțineri”(se abțin: dl.cons.Marcoci Constantin, dl.cons.Iosifescu Nicolae, dna.cons.Elena Boldeanu și dl.cons.Pavel Georgini).

Se trece la proiectul de pe ordinea de zi suplimentară – proiect de hotărâre privind darea în administrare a Sistemului Automat de Hemocultură achiziționat prin proiectul ,,Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale în cadrul Spitalului Orășenesc Sinaia” către Spitalul Orășenesc Sinaia.

Dl.cons. Miloș Călin dorește să știe despre ce este vorba în proiectul sus menționat.De asemenea  precizează că  l-a primit târziu și nu a avut timp să – l studieze.

Președintele de ședință supune spre aprobare proiectul sus menționat care se aprobă cu 9 voturi ,,pentru “ și 7 ,,abțineri” (se abțin: dl.cons.Marcoci Constantin, dl.cons.Miloș Călin, dl.cons.Iosifescu Nicolae, dl.cons.Vasile Gheorghe, dna.Arieșan Aurora, dna.cons.Elena Boldeanu și dl.cons.Pavel Georgini).

La încheiere , președintele mulțumește celor prezenți și declară închise lucrările ședinței la ora 16,25.

Vezi procesul verbal în format pdf AICI

Last modified: august 8, 2024

Comments are closed.