Privind aprobarea instrumentelor de lucru utilizate de Serviciul de Asistență Comunitară (S.A.C.) din cadrul Direcției de Asistență Socială a Primăriei Orașului Sinaia
Primarul Orașului Sinaia jud. Prahova :
Având în vedere:
- Ordinul Ministrului Muncii și Justiției Sociale nr.29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale, modificat și completat prin Ordinul nr. 2143/2022;
- HCL nr. 25 / 25.03.2024 privind aprobarea înființării Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) din cadrul Direcției de Asistență Socială a Primăriei Orașului Sinaia – cod serviciu 8899 CZ-PN-V;
În temeiul art.155 și art.196, alin.(1), lit.b) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
D I S P U N
Art.1. Se aprobă Modelul Cererii de accesare servicii, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.1, parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art.2. Se aprobă Modelul Fișei de Evaluare inițială, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.2, parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art.3. Se aprobă Modelul Fișei de Reevaluare a cazului, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.3, parte integrantă din prezenta dispoziție
Art.4. Se aprobă Modelul Fișei de monitorizare, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.4, parte integrantă din prezenta dispoziție
Art.5. Se aprobă Modelul Contractului de furnizare servicii, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.5, parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art.6. Se aprobă Modelul Planului de Intervenție, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.6, parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art.7. Se aprobă Modelul Fișei de închidere a cazului, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.7, parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art.8. Se aprobă Modelul Chestionarului de măsurare a gradului de satisfacție beneficiari, utilizat ca instrument de lucru în cadrul Serviciului de Asistență Comunitară (S.A.C.) – cod serviciul 8899 CZ-PN-V, conform Anexei nr.8, parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art.9. Prevederile prezentei dispoziții vor fi duse la îndeplinire de către Serviciul de Asistență Comunitară al Direcției de Asistență Socială, din cadrul Primăriei Orașului Sinaia.
Art.10. Prezenta dispoziție va fi afișată pe site-ul Primăriei Orașului Sinaia, www.primaria-sinaia.ro.
Art.11. Prezenta dispoziție va fi comunicată de Secretarul General prin Compartimentul Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică către Prefectul Județului Prahova și Direcția de Asistență Socială.
Vezi dispoziția în format pdf AICI
Last modified: august 20, 2024