Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr.2317/12.08.2024;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic, Contencios Administrativ și
Administrație Publică nr. 2318/12.08.2024;
– Avizul comisiei de specialitate;
– Dispozițiile Legii nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările și completările ulterioare, art.41 al.5), art.47 al.4), art.59, art.61 și art.62;
– Prevederile art. 109, al. 2) si 3) din OUG 57/2019 privind Codul administrativ;
– Prevederile Legii 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.1, pct. c) și d) și alin.3;
– Directiva UE 2014/24, art.10, lit.d) privind achizițiile publice;
– Prevederile art. I, al. (2), lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, art.129, al.1), coroborat cu art.139, al.1) și art.196, al.1), lit.a);
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art. I. Art.1 din Hotărârea Consiliului Local Sinaia nr.159/17.10.2023 privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, asistență și reprezentare pentru buna desfășurare a acestei activități la nivelul Primăriei orașului Sinaia se modifică și va avea următorul cuprins:
„Se aprobă achiziționarea de servicii juridice de consultanță, asistență și reprezentare pentru o perioadă de 4 ani, pentru următoarele activități:
- încheierea contractelor de achiziție publică;
- finalizarea procedurii de actualizare și reambulare a PUG-ului Oraș Sinaia;
- în proiectele pentru obținerea finanțărilor nerambursabile în cadrul Programelor de finanțare din fonduri europene;
- în legătură cu orice alte proiecte derulate de Orașul Sinaia sau cu activitatea sa curentă.”
Art.II. Art.2 din Hotărârea Consiliului Local Sinaia nr.159/17.10.2023 privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, asistență și reprezentare pentru buna desfășurare a acestei activități la nivelul Primăriei orașului Sinaia se modifică și va avea următorul cuprins:
“Se mandatează Primarul/Viceprimarul orașului Sinaia să semneze contractul de achiziționare de servicii juridice de consultanță, de asistență și reprezentare și actele adiționale la acesta”.
Art. III. Celelalte articole ale Hotărârii Consiliului Local Sinaia nr.159/17.10.2023 privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, asistență și reprezentare pentru buna desfășurare a acestei activități la nivelul Primăriei orașului Sinaia rămân neschimbate.
Art.IV. Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la îndeplinire de către Serviciul Buget și Resurse Umane și celelalte compartimente de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia.
Art. 4. Comunicarea prezentei hotărâri se va face de către Secretarul General al orașului prin intermediul Compartimentului Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică Instituției Prefectului – Județul Prahova, Primarului Orașului Sinaia, Serviciului Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea nr.94 în format pdf AICI
Last modified: septembrie 27, 2024