Nr. 2.780 din 24 septembrie 2024
Primăria orașului Sinaia organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale de execuție temporar vacante de:– Salvator montan gradul I în cadrul – Serviciului Public Salvamont |
Informații privind desfășurarea concursului :– Tip concurs – RECRUTARE– Data susținere probă scrisă: 10.10.2024 ora 11– Data susținere probă interviu: 14.10.2024– Perioada de depunere a dosarelor de înscriere 24.09.2024 – 30.09.2024– Locul desfășurării concursului: sediul Primăriei orașului Sinaia, Bd.Carol I nr.47 |
1. COPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :– prevenirea accidentelor și salvarea persoanelor aflate în dificultate în zona montană a orașului Sinaia2. Responsabilități:· participă la acțiuni de prevenire a accidentelor în zona montană, prin patrulare;· intervine urgent în cazul unui accident, acordă primul ajutor medical și transportă accidentatul până la locul de unde poate fi preluat de către ambulanță.· execută lucrări specifice în cadrul acțiunilor de amenajare și întreținere a traseelor turistice și a pârtiilor de schi;· participă la acțiuni și concursuri organizate de către Asociația Națională a Salvatorilor Montani din România și Serviciul Public Județean Salvamont· intervine urgent,alături de alte forțe, în cazul producerii pe raza orașului Sinaia a tuturor tipurilor de dezastre.3. Abilități, calități și aptitudini necesare candidatului ideal:– exercitarea profesiei cu onestitate, bună credință și responsabilitate ;– aptitudini de comunicare ;– capacitatea de a acționa operativ ;– capacitate de autoperfecționare prin pregătire permanentă;– capacitate de lucru în echipă ;-condiție fizică și psihică foarte bune ;– anduranță ;– capacitatea de a gestiona o acțiune de salvare ;– capacitatea de relaționare cu publicul și cu aparținătorii victimelor.4. Condiții specifice de participare la concurs/examen:– studii medii sau generale– atestat de salvator montan valabil la data depunerii dosarului de înscriere, conform cerințelor impuse de art.24 din H.G. 77/2003 ;– experiență profesională ca salvator montan minim 2 ani ;5. Cum sa aplici:Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei Sinaia în perioada 24 septembrie 2024 – 30 septembrie 2024 și va conţine în mod obligatoriu:1) formularul de înscriere ;2) curriculum vitae, modelul comun european ;3) copia actului de identitate ;4) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări5) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului ;6) cazierul judiciar7) pentru vechime în muncă: se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;8) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile)6. Relații suplimentare și coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs:La sediul Primăriei Sinaia. Persoana de contact : Olaru Isabela, inspector în cadrul Serviciului de Buget și Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.roBibliografie:· H.G. nr.77/2003 privind instituirea unor măsuri pentru prevenirea accidentelor montane și organizarea activității de salvare în munți, cu modificările și completările ulterioare;· Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ, cap.IV sect.2 (rolul și atribuțiile Primarului și titlul III – personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice cap.I, cap.II,cap.III, cap.IV, cap.V.;· Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările și completările ulterioare – capitolul I principii și definiții;· Constituția României, titlul II drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale;Vezi anunțul în format pdf AICI |
Last modified: septembrie 24, 2024