Examinând :
– Referatul nr. 1908 / 03.07.2024, la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de acordare a ajutoarelor de urgenţă și a ajutoarelor comunitare, inițiat de domnul Primar Vlad Oprea;
– Raportul de specialitate nr. 1909 / 03.07.2024, întocmit de reprezentantul Direcției de Asistență Socială- Compartiment Evidență și Plata Beneficii de Asistență Socială din cadrul Primăriei Orașului Sinaia ;
– Avizul Comisiei de Specialitate a Consiliului Local al Orașului Sinaia ;
Având în vedere:
– prevederile art. 85 din Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare ;
– prevederile art. 59 – 61 din Normele Metodologice din 2022 de aplicare a prevederilor Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune;
– prevederile art.11, lit. ,,c” din Legea asistenţei sociale nr. 292/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin.(2), lit. d) și alin. (7), lit.b), art.139, alin.(1) si art.196, alin.(1), lit.a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aprobă Regulamentul privind acordarea ajutoarelor de urgenţă şi a ajutoarelor comunitare, prevazute de Legea nr.196/2016 privind venitul minim de incluziune, conform anexei nr. 1, parte integranta la prezentul proiect de hotărâre.
Art.2. Se aprobă modelul de cerere pentru solicitarea ajutorului de urgență, prevăzut la Anexa nr. 2, parte integrată la prezenta hotărâre.
Art.3. Se aprobă modelul de cerere pentru solicitarea ajutorului comunitar acordat cu ocazia sărbătorilor tradiționale de Paște/Crăciun, prevăzut la Anexa nr. 3, parte integrată la prezenta hotărâre.
Art.4. Se aprobă modelul de anchetă socială pentru acordarea ajutorului de urgență, prevăzut la Anexa nr. 4, parte integrată la prezenta hotărâre.
Art.5. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, își încetează valabilitatea HCL nr. 56/30.05.2024.
Art.6. Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la îndeplinire de Direcția de Asistență Socială prin compartimentele de specialitate.
Art. 7. Prezenta hotărâre se comunică de către Secretarul General prin Compartimentul Juridic Contencios Administrativ și Administrație Publică, Instituției Prefectului Județului Prahova, Primarului Oraşului Sinaia, Direcției de Asistență Socială, Serviciului Buget și Resurse Umane și se aduce la cunostință prin afișare pe site și la sediul primăriei.
Vezi hotărârea nr.105 în format pdf AICI
Last modified: octombrie 11, 2024