Administrație Publică

Anunț concurs/examen pentru ocuparea funcției contractuale  de  execuție  de : Inspector  de specialitate  grad  II în cadrul Serviciului comunicare, digitalizare și relații cu publicul

decembrie 16, 2024

Primaria orasului Sinaia organizeaza concurs/examen pentru ocuparea functiei contractuale  de  executie  de :

–          Inspector  de specialitate  grad  II în cadrul Serviciului comunicare, digitalizare și relații cu publicul

Informatii privind desfasurarea concursului :

Tip concurs – RECRUTARE

Data sustinere proba scrisa : 16.01.2025

Data sustinere proba interviu : 20.01.2025

Perioada de depunere a dosarelor de inscriere :

 16.12.2024 – 08.01.2025

Locul desfasurarii concursului : sediul Primariei orasului Sinaia, Bd.Carol I nr.47

 1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI  :

 – Asigurarea activitatii de management al documentelor din cadrul registraturii generale a institutiei ;

– Asigurarea activitatii de relatii cu publicul;

– Comunicarea cu cetatenii, urmarirea rezolvarii in termen a sesizarilor si reclamatiilor cetatenilor;

 

2.Responsabilitati :

– Asigura si raspunde de primirea, inregistrarea si predarea corespondentei în format digital și letric , corespondenta care intra si iese prin registratura generala a Primariei;

– Asigura și răspunde de expedierea  corespondentei la destinatari in termenele legale;

– Asigura și răspunde de informarea cetatenilor cu privire la actele necesare eliberarii documentelor solicitate, precum si cu privire la programul de audiente si de lucrul cu publicul

3.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal  :

– integritate si confidentialitate ;

-exercitarea profesiei cu onestitate, buna credinta si responsabilitate ;

-aptitudini de comunicare  ;

-abilităţi de negociere  ;

-abilitati de exprimare in scris si verbal,  de colaborare cu toti factorii de executie si de conducere ;

-adaptabilitate la nou ;

– creativitate ;

-capacitate de autoperfectionare  prin pregatire permanenta ;

-capacitate de lucru in echipa ;

-competente dovedite de calculator : microsoft – office ,  social media, design grafic nivel  incepator ;

-cunoastere  limbi straine   : engleza –  scris si  vorbit  nivel  mediu  precum si o alta limba de circuit international  – nivel mediu.

4.Conditii specifice de participare la concurs/examen :

-studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta   .

-vechime in specialitatea  studiilor  –  minim  1 an ; 

5.Cum sa aplici :

·         Dosarul  de inscriere la concurs/examen se depune  la sediul Primariei Sinaia in perioada

16 decembrie 2024 – 08 ianuarie 2025   si  va conţine în mod obligatoriu:

1)formularul de înscriere ;

2)curriculum vitae, modelul comun european;

3)copia actului de identitate;

4)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

5)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

6)cazierul judiciar;

7) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;

8) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile).

 

Optional  :

·         alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ;

·         alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri  de specialitate

·         cunostinte de web design/grafic design.

·         Relatii suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :

La sediul Primariei Sinaia. Persoana de contact : Olaru Isabela, inspector in cadrul Serviciului de Buget si Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 131 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.ro

Bibliografie :

·         Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ,cap.IV sect.2 (rolul și atribuțiile Primarului și titlul III – personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice cap.I, cap.II,cap.III, cap.IV, cap.V.

·         Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările și completările ulterioare – capitolul I principii și definiții ;

  • Constitutia Romaniei, titlul II drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ;

  • Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată;

  • Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările ulterioare;

  • Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;

  • Legea 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificările și completările ulterioare.

Vezi anunțul în format pdf AICI

Descarcă formular înscriere concurs în format docx AICI

Last modified: decembrie 16, 2024

Comments are closed.