Administrație Publică

Hotărârea nr.136 din 13.12.2024 privind aprobarea  Evenimentelor orașului Sinaia  pentru anul 2025

decembrie 29, 2024

Având în vedere :

– Referatul de aprobare nr. 3651/05.12.2024 al Primarului Orașului Sinaia;

– Raportul de specialitate al Serviciului Proiecte si Evenimente înregistrat la Primăria orașului Sinaia sub nr. 3653/05.12.2024;

Văzând avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local Sinaia;

În conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, art. 5), alin. 3), art.40 alin. 1);

În temeiul art.129, alin. (2), lit.d) și alin.(7) lit.a), d), e) și f), art. 139 alin (3)  lit.a) și art. 196 alin.(1), lit. a)  din OUG 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA

H O T Ă R Ă Ș T E :

ART.1. Aprobă lista evenimentelor orașului Sinaia pentru anul 2025, conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

ART.2. Aprobă alocarea bugetară necesară organizării evenimentelor menționate în anexa  la prezenta hotărâre. Totalul cheltuielilor se va achita în limita a 1/12 din bugetul anului 2024 până la data aprobării bugetului aferent anului 2025.

ART.3. Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de către Serviciul Proiecte si Evenimente  și Serviciul Buget și Resurse Umane.

ART.4. Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al Orașului Sinaia prin Compartimentul juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică: Prefectului Județului Prahova, Primarului orașului Sinaia, Serviciului Proiecte și Evenimente și Serviciului Buget și Resurse Umane.

Vezi hotărârea nr.136 din 13.12.2024 în format pdf AICI

Last modified: decembrie 29, 2024

Comments are closed.