Administrație Publică

Anunț concurs pentru ocuparea funcției publice de  execuție vacante  de  inspector  clasa I grad asistent  în cadrul  Compartimentului  Taxe și Impozite

ianuarie 16, 2025

ANUNȚ nr. 91 din 16 ianuarie  2025

Primaria orasului Sinaia organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de  execuție vacante  de :

–          inspector  clasa I grad asistent  în cadrul  Compartimentului  Taxe si Impozite –  ID  181182

–          cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Informatii privind desfasurarea concursului :

Tip concurs – RECRUTARE

Data sustinere proba scrisa : 17.02.2025,ora 11

Data sustinere proba interviu : se va anunta odată cu afișarea rezultatului la proba scrisă

Perioada de depunere a dosarelor de inscriere :

 16.01.2025 – 04.02.2025

Locul desfasurarii concursului : sediul Primariei orasului Sinaia, Bd.Carol I nr.47

 1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI  :

– executarea silită a tuturor debitorilor restanți. 

2.Responsabilitati :

-efectueaza procedura de executare silită a debitorilor care nu își achită obligațiile bugetare in termen legal , parcurgând  toate etapele și modalitățile de executare silită;

– urmărește starea tuturor debitorilor persoane juridice aflate în insolvență și a debitorilor persoane fizice aflate în insolvabilitate prin obținerea de informații de la administratorii judiciari ai debitorilor în cauză și întocmește situația acestora;

-răspunde de înregistrarea proceselor verbale de contravenție și urmărește încasarea acestora, în caz contrar, procedează la demararea procedurii de executare silită ;

3.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal  :

– integritate si confidentialitate ;

-exercitarea profesiei cu onestitate, bună credință si responsabilitate ;

-aptitudini de comunicare  ;

-abilități de exprimare în scris si verbal,  de colaborare cu toți factorii de execuție si de conducere ;

-întocmire rapidă a documentelor ;

-adaptabilitate la nou ;

-capacitate de autoperfectionare  prin pregătire permanentă ;

-capacitate de lucru in echipă ;

-cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) : nivel  mediu

4. Conditii  de desfășurare a concursului :

data organizării probei scrise  – 17 februarie 2025 ora 11,00 la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.

– data și ora interviului se vor afișa împreună cu rezultatele de la proba scrisă la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.

– dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției/ANFP, respectiv în perioada 16.01.2025 – 04.02.2025 la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.

Potrivit dispozițiilor art.VII alin.(17) din OUG. Nr.121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail (isabela.olaru@primaria-sinaia.ro), în perioada  16.01.2025 – 04.02.2025.Dosarele de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail după terminarea programului de lucru al Primăriei Sinaia, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar  dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

5.Condiții specifice de participare la concurs/examen :

-studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă .

-vechime  minimă în specialitatea  studiilor necesare exercitării funcției publice  –   1 an 

6.Cum să aplici :

Dosarul  de înscriere la concurs/examen se depune  la sediul Primariei Sinaia in perioada

16 ianuarie 2025 – 04 februarie 2025   si  va conţine în mod obligatoriu:

1) formularul de înscriere ;

2) copia cărtii de identitate;

3) copia actului doveditor emis de autoritătile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;

4) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinlei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului ;

5) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfectionări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;

6)copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selectie de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

7) cazierul judiciar;

8) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere,  sau adeverința care să ateste lipsa calitătii de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;

9) declaratia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

10)scrisoare de intenție ;

11)curriculum vitae, modelul comun european ;

12) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;

13) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile).

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta originalele acestor documente, pentru cerfificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării concursului. 

Optional  :

–          alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ;

–          alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri  

·         Relații suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :

La sediul Primăriei Sinaia. Persoană de contact : Olaru Isabela, inspector în cadrul Serviciului de Buget și Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.ro

Bibliografie/tematică :

-Constitutia Romaniei , republicată, cu tematică Constituția României , republicată  ;

-Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea  tuturor formelor de discriminare,republicată cu modif.și compl.ulterioare, cu tematică Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea  tuturor formelor de discriminare,republicată cu modif.și compl.ulterioare ;

-Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată,cu modificările și completările ulterioare , cu tematică Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată,cu modificările și completările ulterioare;

-Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare, cu tematică Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare

-Legea nr.207/2015 privind codul de procedură fiscal, cu modificările și completările ulterioare, cu tematică Legea nr.207/2015 privind codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.

Vezi anunțul în format pdf AICI

Descarcă formular înscriere concurs în format Word AICI

Vezi fișa postului în format Word AICI

Last modified: ianuarie 16, 2025

Comments are closed.