ANUNȚ nr. 92 din 16 ianuarie 2025
Primaria orasului Sinaia organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de :– inspector clasa I grad superior în cadrul Serviciului întreținerea orașului și protecție civilă – ID 181168– cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
Informatii privind desfasurarea concursului :–Tip concurs – RECRUTARE–Data sustinere proba scrisa : 17.02.2025,ora 11–Data sustinere proba interviu : se va anunta odată cu afișarea rezultatului la proba scrisă–Perioada de depunere a dosarelor de inscriere :16.01.2025 – 04.02.2025–Locul desfasurarii concursului : sediul Primariei orasului Sinaia, Bd.Carol I nr.47 |
1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :–realizează activitatea de întreținere a orașului în domeniile:– protectiei mediului, a normelor in domeniul gospodaririi localitatii, intretinerea si curatenia orasului, iluminat public, spargeri stradale, gestionarea clădirilor și terenurilor aflate în patrimoniul public și privat al orașului Sinaia ,actualizarea și urmărirea derulării contractelor de închiriere locuințe din fondul locativ de stat , evidența domeniului public și privat al orașului, gestionează serviciul de alimentare cu apa, canalizare, colectare ape pluviale , gestionează serviciul public de administrare a domeniului public si privat al orasului Sinaia, aplicând dispozițiile legale din actele normative care reglementează domeniile menționate și dispozițiile Primarului orașului Sinaia .2.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal :– integritate si confidentialitate ;-exercitarea profesiei cu onestitate, bună credință si responsabilitate ;-aptitudini de comunicare ;-abilități de exprimare în scris si verbal, de colaborare cu toți factorii de execuție si de conducere ;-întocmire rapidă a documentelor ;-adaptabilitate la nou ;-capacitate de autoperfectionare prin pregătire permanentă ;-capacitate de lucru in echipă ;-cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) : nivel mediu3. Conditii de desfășurare a concursului :– data organizării probei scrise – 17 februarie 2025 ora 11,00 la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.– data și ora interviului se vor afișa împreună cu rezultatele de la proba scrisă la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.– dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției/ANFP, respectiv în perioada 16.01.2025 – 04.02.2025 la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.Potrivit dispozițiilor art.VII alin.(17) din OUG. Nr.121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail (isabela.olaru@primaria-sinaia.ro), în perioada 16.01.2025 – 04.02.2025.Dosarele de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail după terminarea programului de lucru al Primăriei Sinaia, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.5.Condiții specifice de participare la concurs/examen :-studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă .-vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani6.Cum să aplici :Dosarul de înscriere la concurs/examen se depune la sediul Primariei Sinaia in perioada16 ianuarie 2025 – 04 februarie 2025 si va conţine în mod obligatoriu:1) formularul de înscriere ;2) copia cărtii de identitate;3) copia actului doveditor emis de autoritătile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;4) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinlei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului ;5) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfectionări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;6)copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selectie de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;7) cazierul judiciar;8) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calitătii de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;9) declaratia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.10)scrisoare de intenție ;11)curriculum vitae, modelul comun european ;12) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;13) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile).Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta originalele acestor documente, pentru cerfificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării concursului.Optional :– alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ;– alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri· Relații suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :La sediul Primăriei Sinaia. Persoană de contact : Olaru Isabela, inspector în cadrul Serviciului de Buget și Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.roBibliografie/tematică :– Constitutia Romaniei , republicată, cu tematică Constituția României , republicată ;-Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată cu modif.și compl.ulterioare, cu tematică Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată cu modif.și compl.ulterioare ;-Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată,cu modificările și completările ulterioare , cu tematică Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată,cu modificările și completările ulterioare;-Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare, cu tematică Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare-H.C.L. nr.145/2008 privind aprobarea regulamentului de gospodărire a localității Sinaia,cu tematică H.C.L. nr.145/2008 privind aprobarea regulamentului de gospodărire a localității Sinaia. |
Vezi anunțul în format pdf AICI
Descarcă formular înscriere concurs în format Word AICI
Vezi fișa postului în format Word AICI
Last modified: ianuarie 16, 2025