Având în vedere:
- Referatul de aprobare al dlui Consilier al orașului Sinaia, Marcoci Constantin, înregistrat cu nr. 369/14.02.2025;
- Raportul de specialitate al Serviciului Întreținerea orașului și Protecție Civilă, înregistrat cu nr. 370/14.02.2025 ;
- Avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local;
În conformitate cu:
- Prevederile art.32, pct.1 din Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară “ Parteneriatul pentru Managementul Apei – Prahova”
- Contractul de delegare a gestiunii serviciului de apă și canalizare 116/09.07.2009
În temeiul prevederilor art. 91 pct. 2, 3, art. 132, art. 129, alin.(2), lit.d) coroborat cu alin.(7), lit. n), art. 139 alin.(1) si art.196, alin. (1), lit.a), din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Adminstrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORASULUIU SINAIA
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art.1. Se mandatează domnul Vasile Gheorghe, viceprimarul orașului Sinaia, ca reprezentat al UAT Sinaia, pentru a vota în ședințele AGA, hotărâri, precum și modificari/actualizări, revizuiri ale statutului și a actului constitutiv ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară “ Parteneriatul pentru Managementul Apei – Prahova”.
Art.2. Domnul Vasile Gheorghe, va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri în baza mandatului acordat.
ART.3. Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoștință/comunicată de Secretarul General prin intermediul Compartimentului Juridic, Contencios-Administrativ și Administrație Publică: Instituției Prefectului Județului Prahova, Primarului Orașului Sinaia, Asociației de Dezvoltare Intercomunitară“ Parteneriatul pentru Managementul Apei – Prahova” și Serviciului Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea nr.5 din 20.02.2025 în format pdf AICI
Last modified: februarie 28, 2025