Primăria orașului Sinaia organizează concurs/examen pentru ocuparea funcției publice de execuție de :– Consilier achiziții publice clasa I grad superior în cadrul Compartimentului Achiziții și Investiții Publice – ID 181163– cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
Informații privind desfășurarea concursului :–Tip concurs – RECRUTARE–Data susținere proba scrisa : 10.04.2025,ora 11–Data susținere proba interviu : se va anunța odată cu afișarea rezultatului la proba scrisă–Perioada de depunere a dosarelor de înscriere :11 martie 2025 – 31 martie 2025–Locul desfășurării concursului : sediul Primăriei orașului Sinaia, Bd.Carol I nr.47 |
1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :– punerea în executare a legilor și a celorlalte acte normative în legătură cu procedurile de achiziții publice și urmărirea contractelor de achiziție publică2.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal :-rapiditate in reactii (rapiditatea procesarii informatiei) ;– intocmire rapidă a documentelor (prelucrare cifre şi cuvinte) ;– integritate si confidentialitate ;-exercitarea profesiei cu onestitate, buna credinta si responsabilitate ;-aptitudini de comunicare si consiliere ;-adaptabilitate la nou ;-capacitate de autoperfectionare prin pregatire permanenta ;-capacitate de lucru in echipa ;-competente dovedite de calculator : microsoft – office ;3.Conditii de desfășurare a concursului :– data organizării probei scrise 10 aprilie 2025 ora 11,00 la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.– data și ora interviului se vor afișa împreună cu rezultatele de la proba scrisă la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.– dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției/ANFP, respectiv în perioada 11.03.2025 – 31.03.2025 ora 16,30 la sediul Primăriei Sinaia din Bd.Carol I nr.47.4.Conditii specifice de participare la concurs :-studii universitare de licenta absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă .-vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani5.Cum sa aplici :· Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primariei Sinaia în perioada11 martie 2025 – 31 martie 2025 și va conţine în mod obligatoriu:1)formularul de înscriere ;2)scrisoare de intenție ;3)curriculum vitae, modelul comun european ;4)copia actului de identitate;5)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;6)copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;7)copia adeverinţei medicale care să ateste starea de sănătate, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate ;8)aviz psihologic eliberat de o unitate specializată acreditată în condițiile legii9)declarație pe proprie răspundere prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de înscriere, sau adeverinta care să ateste lipsa calității de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislatie .10)cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează .In acest caz candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire;11) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;12) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile).Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătații.Optional :– alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ;– alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri de specialitate· Relatii suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :La sediul Primariei Sinaia. Persoana de contact : Olaru Isabela, inspector in cadrul Serviciului de Buget si Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.roBibliografie/tematică :– Constitutia Romaniei , republicată, cu tematică Constituția României , republicată ;-Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată cu modif.și compl.ulterioare, cu tematică Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată cu modif.și compl.ulterioare ;-Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată,cu modificările și completările ulterioare , cu tematică Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată,cu modificările și completările ulterioare;– Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare, cu tematică Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 , cu modificările și completările ulterioare– Legea nr. 98 / 2016 privind achizitiile publice, cu tematică : Scopul si principiile Legii 98 / 2016 privind achizitiile publice – art. 2; Praguri – art. 5-7 ; Achizitia directa – art. 8 ;Procedurile de atribuire. Aplicarea procedurilor de atribuire: Licitatie deschisa, procedura simplificata, negocierea fără publicare prealabila – art. 68-75, 104, 113 ; Elaborarea doc. de atribuire – art.154- 161 ; Criterii de atribuire – art. 187-192 ;Documentul unic de achiziţie european. E-Certis – art.193-200 ; Atribuirea contractelor de achiziţie publică şi încheierea acordurilor-cadru – art. 207-210 ;Finalizarea procedurii de atribuire – art. 211 – 213 ; Informarea candidaţilor/ofertanţilor – art. 214 – 215; Raportul procedurii de atribuire – art. 216- 217;Subcontractarea – art. 218-220 ;Modificarea contractului de achizitie publica / acordului cadru – art. 221- 222;-Hotararea Guvernului nr. 395 / 2016 – Norme metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu tematica : Documentatia de atribuire – art. 20-41 ;Achizitia directa – art. 43- 51;Procedurile de atribuire. Aplicarea procedurilor de atribuire: Licitatie deschisa, procedura simplificata, negocierea fara publicare prealabila – art. 58-66, 93-94, 101-104; Criterii de atribuire – art. 32-34 ;Garantia de participare si garantia de buna executie – art. 35-42 ;Oferta si documentele insotitoare – art.123- 125;Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia – art.126-131 ; Procesul de verificare și evaluare – art.132-141 ;Finalizarea procedurii de atribuire – art. 166;Dosarul achiziţiei – art. 148-149 ; Subcontractarea – art. 150-161; |
Vezi anunțul în format pdf AICI
- Formular înscriere concurs format Word
- Fișa postului – Consilier achiziții publice clasa I grad superior
Last modified: martie 11, 2025