– Având în vedere referatul de aprobare nr.217/08.01.2025 întocmit de iniţiatorul Proiectului de hotărâre şi raportul de specialitate nr.218 din 08.01.2025 prin care Serviciul Buget din cadrul aparatului de specialitate al primarului orașului Sinaia, propune aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2025.
– Văzând avizul comisiei de specialitate.
– În baza Legii nr.9/10.02.2025 a bugetului de stat pe anul 2025;
– În conformitate cu Legii 273/2006 – privind finanţele publice locale ;
– Având în vedere prevederile art.7 alin.13 din Legea 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică;
– În temeiul Ordonanței de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ ,art 129, alin.(1) și alin.(2) lit.b), coroborat cu alin.(4),lit.a), art.139 alin.(3), lit. a) si art.196 alin.(1), lit.a).
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
ART.1– Aproba bugetul de venituri si cheltuieli al orașului Sinaia, pe anul 2025, conform anexelor
1, 2 și 3, astfel :
- TOTAL VENITURI : 115.857.000 lei
- TOTAL CHELTUIELI : 122.700.000 lei
ART.2 – Aprobă bugetul de venituri și cheltuieli al activităților finanțate integral sau parțial din bugetul local, conform anexelor 4 și 5.
ART.3 – Aproba utilizarea excedentului bugetului local, în suma de 6.843.000 lei, înregistrat la 31.12.2024 conform anexei 6 astfel : 6.552.500 lei, pentru finanțarea unor obiective de investiții din sectiunea de dezvoltare și 290.500 lei, pentru plata aferentă proiectului pe PNRR „Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nesocominale în cadrul Spitalului orășenesc Sinaia” .
ART4 – Lucrarile de reparații curente, investiții și achiziții de bunuri și servicii la activitate
„Invățământ”, „Sănătate” Cultură Recreere,Religie se vor realiza și achita de către Primăria
orașului Sinaia de la capitolul 65.02 , 66.02 si 67.02.
ART.5 – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de catre Serviciul Buget din
cadrul aparatului de specialitate al primarului orașului Sinaia.
ART.6 – Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al orașului Sinaia prin
Compartiment Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică:Prefectului Județului
Prahova, Primarul orașului Sinaia, Serviciul Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea nr.27 din 20.03.2025 în format pdf AICI
Last modified: aprilie 4, 2025