Administrație Publică

Hotărârea nr. 32 din 20.03.2025 privind prelungirea duratei de închiriere prevazută la pct. III.1. din  contractul de închiriere nr. 11465/24.04.2018 a pășunii alpine Culmea Păduchiosului

aprilie 7, 2025

Având în vedere referatul de aprobare nr. 620 / 10.03.2025 întocmit de Primar prin Viceprimar Vasile Gheorghe, prin care propune prelungirea duratei de închiriere prevazută la pct. III.1. din  contractul de închiriere nr. 11465 / 24.04.2018 a pășunii alpine Culmea Păduchiosului.

Având în vedere Raportul de specialitate al Serviciului Urbanism, Cadastru și Planificare Urbană nr. 621 / 10.03.2025 prin care propune Consiliului Local Sinaia prelungirea duratei de închiriere prevazută la pct. III.1. din  contractul de închiriere nr. 11465 / 24.04.2018 a pășunii alpine Culmea Păduchiosului.

Având în vedere contractul de închiriere nr. 11465 / 24.04.2018 a pășunii alpine Culmea Păduchiosului.

În conformitate cu prevederile:

– art. 9, alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 34 din 23 aprilie 2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente si pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;

În temeiul prevederile art. 129, alin. (1), alin. (2), lit. c) şi alin. (6), lit. b) coroborat cu art. 139 alin. (2) și art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA

H O T Ă R Ă Ş T E:

ART.1. – Aprobă prelungirea cu 3 ani de la data ajungerii la termen a contractului, a duratei de închiriere prevăzut la pct. III.1, din contractul de închiriere nr. 11465 / 24.04.2018 a pășunii alpine Culmea Păduchiosului, dintre ORAŞUL SINAIA în calitate de locator (proprietar) și Nițu Adrian, în calitate de locatar (chiriaș) 

ART.2. – Împuterniceşte Primarul sau Viceprimarul oraşului Sinaia să semneze în numele și pentru Consiliul Local Sinaia actul adiţional la contractul de închiriere nr. 11465 / 24.04.2018 a pășunii alpine Culmea Păduchiosului.  

ART.3. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Serviciul Urbanism, Cadastru și Planificare Urbană și Serviciul Buget și Resurse Umane.

ART.4. – Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al orașului Sinaia prin Compartiment Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică, către: Prefectul Județului Prahova, Primarul orașului Sinaia, Serviciul Urbanism, Cadastru și Planificare Urbană, Serviciul Buget și Resurse Umane și Nițu Adrian.

Vezi hotărârea nr.32 din 20.03.2025 în format pdf AICI

Last modified: aprilie 7, 2025

Comments are closed.