Consiliul Local al orașului Sinaia, județul Prahova;
Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr. 653 / 11.03.2025 întocmit de Primar prin Viceprimar Vasile Gheorghe, prin care propun aprobarea raportului de evaluare şi vânzarea prin licitație publică a terenului în suprafață de 81 mp, situat în Sinaia, Calea Codrului nr. 14A;
– Raportul de specialitate a Serviciului Urbanism, Cadastru și Planificare Urbană nr. 654 / 11.03.2025;
– Avizul Comisiei de specialitate a Consiliului Local;
În conformitate cu:
- prevederile art. 363 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
- prevederile art. 129, alin. (1), alin. (2), lit. c) şi alin. (6), lit. b) coroborat cu art. 139 alin. (2) și art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ş T E:
ART.1. – Aproba Studiul de oportunitate privind vânzarea prin licitație publică a terenului în suprafaţă de 81 mp, situat în Sinaia, Calea Codrului nr. 14A, conform anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART.2. – Aprobă vânzarea prin licitaţie publică a terenului în suprafaţă de 81 mp, situat în Sinaia, Calea Codrului nr. 14A, conform planului de situaţie din anexa 5.
ART.3. – Aprobă documentaţia pentru licitaţie conform anexelor 1,2,3,4,5,6,7,8, parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART.4. – Preţul de pornire a licitaţiei este de 80 euro/mp, la care se adaugă TVA, în baza raportului de evaluare nr. 33383/17.12.2024, anexat la prezenta hotărâre.
ART.5. – Plata se face integral până la data semnării contractului de vânzare-cumpărare.
ART.6. – Contractul de vânzare-cumpărare se va încheia în termen maxim de 6 luni de la data adjudecării terenului prin licitaţie publică.
ART.7. – Împuterniceşte Primarul sau Viceprimarul oraşului Sinaia să semneze contractul de vânzare-cumpărare în faţa notarului public.
ART.8. – Pentru terenul mentionat la art. 1 se instituie servitutea continuă de trecere pentru reţelele edilitare ce deservesc fondurile învecinate cum ar fi: conducte de apa, gaz, canale şi cabluri electrice subterane şi supraterane, după caz, precum şi alte materiale şi instalaţii cu acelaşi scop.
ART.9. – Câștigătorul licitaţiei are obligaţia de a suporta cheltuielile aferente raportului de evaluare, cadastrului şi înscrierii terenului în cartea funciară, precum şi pe cele ocazionate cu perfectarea contractului de vânzare-cumpărare în faţa notarului public.
ART.10. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Serviciul Urbanism, Cadastru și Planificare Urbană şi Serviciul Buget și Resurse Umane.
ART.11. – Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al orașului Sinaia prin Compartiment Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică, către: Prefectul Județului Prahova, Primarul orașului Sinaia, Serviciul Urbanism, Cadastru și Planificare Urbană, Serviciul Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea nr.33 din 20.03.2025 în format pdf AICI
Last modified: aprilie 7, 2025