Având în vedere:
- Referatul de aprobare nr. 642/11.03.2025 al Primarului orașului Sinaia;
- Raportul de specialitate înregistrat sub numărul 645 din 11.03.2025, întocmit de Serviciul Întreținerea Orașului și Protecție Civilă, privind „Planul pentru asigurarea resurselor umane, materiale şi financiare, necesare gestionării situaţiilor de urgenţă pentru anul 2025”
- în conformitate cu Art. 25 lit. b) din Legea nr. 481 / 2004 privind Protecția Civilă;
- în baza art. 24 lit. d) din O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă actualizată și modificată în 2020,
În temeiul prevederilor Art. 129 alin. 14 coroborat cu Art.139 alin 1 și Art. 196 lit. (a) din O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ:
CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ş T E :
ART.1 – Aprobă „Planul pentru asigurarea resurselor umane, materiale şi financiare necesare gestionării situaţiilor de urgenţă – 2025” , conform Anexelor nr. 1, 1/a, 1/b.
ART.2. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Serviciul Buget și Resurse Umane, Serviciul Întreținerea Orașului și Protecție Civilă, Serviciul Poliția Locală Sinaia, SC Sinaia Forever SRL, SC Transport Urban SRL.
ART.3. – Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al Orașului prin intermediul Comp. Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică, Prefectului Județului Prahova, Primarului Orașului Sinaia, către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Prahova, Serviciul Buget și Resurse Umane, Serviciul Întreținerea Orașului și Protecție Civilă, Serviciul Poliția Locală Sinaia, SC Sinaia Forever SRL, SC Transport Urban SRL.
Vezi hotărârea nr.37 din 20.03.2025 în format pdf AICI
Last modified: aprilie 7, 2025