Având în vedere:
– Adresa nr.6713/17.03.2025 a Spitalului Orășenesc Sinaia;
– Adresa – Nota de Fundamentare nr.6094/11.03.2025 a Spitalului Orășenesc Sinaia.
– Referatul de aprobare nr.741/19.03.2025;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic nr.742/19.03.2025;
– Avizul comisiei de specialitate ;
– Prevederile art. 109, al. 2) si 3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ;
– Prevederile Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.1, pct.d) și art.29, alin.3, pct.b) și pct.c);
– Prevederile art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin.1, coroborat cu art.139, alin. 1 si art.196 alin.1 lit.a din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
ART. 1 Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru consultanță și reprezentare juridică in dosarul civil nr. 682/105/2025 aflat pe rolul Tribunalului Prahova – Secția I Civila, pentru Spitalul Orășenesc Sinaia, în numele și pe cheltuiala acestuia, având ca obiect : contestație decizie de concediere a contestatoarei Dr. CORNEA CATALINA IOANA, în toate fazele procesuale, precum și în dosarele ce pot deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului.
ART. 2 Se mandatează Managerul Spitalului Orășenesc Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare.
ART. 3 Hotărârea va fi comunicata Spitalului Orășenesc Sinaia și instituțiilor interesate.
ART. 4 Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de către Managerul Spitalului Orășenesc Sinaia prin personalul din subordine.
Vezi hotărârea nr.45 din 20.03.2025 în format pdf AICI
Last modified: aprilie 7, 2025