Administrație Publică

PROCES VERBAL în sinteză încheiat astăzi, 28 aprilie 2025, orele 16,00 în şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Oraşului Sinaia, convocată de Primarul Oraşului Sinaia

iulie 14, 2025

Încheiat astăzi, 28 aprilie 2025, orele 16,00 în şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Oraşului Sinaia, convocată de Primarul Oraşului Sinaia, în baza dispoziţiei nr. 97 / 28.04.2025 care  s-a desfăşurat în sala de ședințe a Primăriei orașului Sinaia, din str. B-dul Carol I nr. 47, atât cu prezență fizică, cât și prin intermediul platformei Zoom.

La începutul ședinței, dna. Secretar General Beatrice – Eugenia Rădulescu face apelul nominal al consilierilor. La lucrările şedinţei sunt prezenţi 13 consilieri din cei 17 consilieri aleși.

Lipsesc nemotivat: dl.cons. Pavel Georgini, dna.cons. Crețu Georgiana, dl.cons. Dan Septimiu, dna. cons. Anca Hogea.

Prezenţa consilierilor la şedinţă s-a asigurat prin invitaţie scrisă în care s-au nominalizat: data, ora şi locul ținerii şedinţei, precum şi ordinea de zi, anexă la prezentul proces verbal.

Convocarea, împreună cu documentele înscrise pe ordinea de zi au fost înaintate membrilor Consiliului  Local în format electronic.

La ședință participă: Dl Viceprimar Vasile Gheorghe, dna secretar general Rădulescu Beatrice – Eugenia,  dna. consilier juridic Ioana Nedelcu, dna Paula Vasile, șef Serviciu Buget și Resurse Umane, dl. Dumitrache Daniel, inspector Serviciu Comunicare, Digitalizare și Relații cu Publicul, dna. Elena Marilena Mititelu, inspector Compartiment Juridic, Contencios Administrativ şi Administraţie Publică, care asigură secretariatul ședinței.

Președintele de ședință Remus David arată că pe ordinea de zi sunt trecute 2 puncte.

Președintele de ședință supune la vot ordinea de zi care se aprobă cu 13 voturi ,,pentru’’

Se trece la pct. 1 – Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului ,,Digitalizarea Serviciilor Publice în orașul Sinaia’’ și a cheltuielilor legate de proiect.

Președintele de ședință Remus David ia cuvântul și precizează că urgența celor două proiecte este aceea că în data de 10 aprilie se închide axa, acest proiect a fost început de o săptămână și pe 10 trebuie depus, astfel se închide axa.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat care se adoptă cu 13 voturi ,,pentru’’.

Se trece la pct. 2 – Proiect de hotărâre privind aprobarea documentatiei tehnico-economice faza PT și a indficatorilor tehnico-economici pentru proiectul ,,Digitalizarea Serviciilor Publice în orașul Sinaia.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat care se adoptă cu 13 voturi ,,pentru’’.

Președintele de ședință le mulțumește celor prezenți și declară închise lucrările ședinței la ora 16,10.

Vezi procesul verbal în format pdf AICI

Last modified: iulie 14, 2025

Comments are closed.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support