Având în vedere :
– Referatul de aprobare nr. 3013/10.10.2025;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic nr.3014/10.10.2025;
– Avizul comisiei de specialitate;
– Prevederile Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.1, pct.c) și d) și art.29, alin.3;
– Directiva UE 2014/24, art.10, lit.d) privind achizițiile publice;
– Prevederile art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor OUG 57/2019 privind Codul administrativ, art.129, coroborat cu art.139, al.1) și art.196, al.1), lit.a);
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art. 1. Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe de reprezentare a Orașului Sinaia și Consiliului Local Sinaia, în toate fazele procesuale, în dosarul nr.2429/105/2025 aflat pe rolul Tribunalului Prahova, precum și în orice alt dosar cu același obiect sau ce va deriva din acestea.
Art. 2. Se mandatează Viceprimarul Orașului Sinaia să semneze contractul de achiziționare de servicii juridice de reprezentare în dosarele menționate la art.1.
Art. 3. Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la îndeplinire de Serviciul Buget și Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia.
Art.4. Prezenta hotărâre se va comunica de către Secretarul General al orașului Sinaia prin intermediul Compartimentului Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică Instituției Prefectului Județul Prahova, Primarului Orașului Sinaia, Serviciului Buget și Resurse Umane și Compartimentului Juridic, Contencios Administrativ și Administrație Publică.
Vezi hotărârea în format pdf AICI
Last modified: octombrie 23, 2025
