Administrație Publică

PROCES VERBAL şedinţă ordinară de îndată a Consiliului Local al Oraşului Sinaia din 18 August 2025

octombrie 23, 2025

Încheiat astăzi, 18 August 2025, orele 15,00 în şedinţa ordinară de îndată a Consiliului Local al Oraşului Sinaia, convocată de Viceprimarul Oraşului Sinaia, în baza dispoziţiei nr. 176/11.08.2025 care  s-a desfăşurat în sala de ședințe a Primăriei orașului Sinaia, cu prezență fizică.

La începutul ședinței, dna.Secretar General Beatrice – Eugenia Rădulescu face apelul nominal al consilierilor. La lucrările şedinţei sunt prezenţi 16 consilieri din cei 17 consilieri aleși.

Lipsește nemotivat: dl.cons. Gioga Gheorghe.

Prezenţa consilierilor la şedinţă s-a asigurat prin invitaţie scrisă în care s-au nominalizat: data, ora şi locul ținerii şedinţei, precum şi ordinea de zi, anexă la prezentul proces verbal.

Convocarea, împreună cu documentele înscrise pe ordinea de zi au fost înaintate membrilor Consiliului  Local în format electronic.

La ședință participă: Dl Viceprimar Vasile Gheorghe, dna. Secretar General Beatrice-Eugenia Rădulescu, dna. Paula Vasile, șef Serviciu Buget și Resurse Umane, dl. Vlad Dinu, inspector Serviciul Comunicare, Digitalizare și Relații cu Publicul si dna. Elena Marilena Mititelu, inspector Compartiment Juridic, Contencios Administrativ şi Administraţie Publică, care asigură secretariatul ședinței.

Președintele de ședință Bădăran Gheorghe arată că pe ordinea de zi sunt trecute 11 puncte și 3 puncte pe ordinea de zi suplimentară.

Președintele de ședință supune la vot ordinea de zi ordinară care se aprobă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Președintele de ședință supune la vot ordinea de zi suplimentară care se aprobă cu 13 voturi ,,pentru’’ și 3 voturi ,,abținere’’ (se abțin: dl.cons. Iosifescu Nicolae, dl.cons. Nenciu Emil Florentin, dl.cons. Pavel Georgini).

Președintele de ședință supune la vot punctul diverse care se aprobă cu 10 voturi ,,pentru’’ și 6 voturi ,,abținere’’(se abțin: dl.cons. Brad Adrian, dl.cons. Remus David, dna. cons. Suvaina Monica, dna. cons. Anca Hogea, dna.cons. Crețu Georgina, dl.cons. Bădăran Gheorghe).

Dl.cons. Nicolae Iosifescu ia cuvântul și precizează că proiectele depuse de dumnealui nu sunt pe ordinea de zi și dorește să știe de ce.

Dna. Secretar General precizează că sunt date în lucru la compartimentele de specialitate pentru a întocmi raport de specialitate.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu dorește să știe de ce trebuie să stea 30 zile pentru a se face un raport de specialitate.

Se trece la pct.1 – Aprobarea proceselor verbale.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că nu le-a primit.

Dl.cons. Miloș Călin precizează că au fost trimise în data de 14 august.

Președintele de ședință supune la vot aprobarea proceselor verbale care se aprobă cu 14 voturi ,,pentru’’ și 2 voturi ,,abținere’’(se abțin: dl.cons.Nicolae Iosifescu și dna. cons. Monica Șuvaina).

Se trece la pct. 2 – Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025;

Dl.cons. Miloș Călin ia cuvântul și precizează că există o ofertă care nu corespunde cu cele două centrale de la primărie, oferta este de 80 de mii de lei și consideră că nu este în regulă, trebuie refăcut.Chiar dacă se aprobă un buget, să nu se cheltuie tot.trebuie cautată o altă ofertă.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că a văzut oferta și cei 80 de mii de lei fără centrale sunt numai pentru servicii.

Ia cuvântul dl.inspector Adrian Ghercioiu care precizează că acei bani sunt pentru schimbarea proiectului instalațiilor electrice.

Dl.cons.Nicolae Iosifescu consideră că ar trebui tăiată suma și să se revină cu o ofertă valabilă.

Dl.cons. Miloș Călin propune să se scoată suma de  80 de mii lei.

Dl.cons. Pavel Georgini consideră că ar trebui să nu se voteze acest proiect.

Președintele de ședință supune la vot propunerea dlui.cons. Miloș Călin care se aprobă cu 14 voturi ,,pentru’’ și 2 voturi ,,abținere’’ (dl.cons. Pavel Georgini și dl.cons. Dan Septimiu).

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că, pentru a se închide bugetul acesti bani trebuie dusi undeva.

Dna Paula Vasile precizează că se va diminua și de la partea de venituri și de la partea de cheltuieli.

Dl.cons. Nicolae Iosifesacu menționează că ar trebuie luati de la cheltuieli și dusi la fondul de rezervă.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat cu modificarea aprobată mai devreme care se adoptă cu 14 voturi ,,pentru’’ și 2 voturi ,,abținere’’(se abțin: dl.cons. Pavel Georgini și dl.cons. Septimiu Dan).

Urmează pct. 3 – Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local Sinaia nr. 112/04.10.2024 de aprobare a Regulamentului privind comercializarea produselor și  serviciilor de piață în orașul Sinaia;

Ia cuvântul dl.cons Marcoci Constantin care dorește să facă o propunere de amendament cu acordul inițiatorului referitor la organizarea târgurilor. Precizează că scrie în anexa proiectului că se va elibera autorizație în baza Codului Fiscal, fără licitație publică, dar cel mult 7 zile consecutive, o singură dată pe lună. Să vină de luni până duminică, nu doar în week-end, să ia o saptămână întreagă.

Președintele de ședință supune la vot amendamentul dlui. consilier Marcoci Constantin care se aprobă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Ia cuvântul dl.cons. Remus David care precizează că are niște propuneri legate de anexă și anume: propune să se introducă  în anexă 1 la pct. 2, zona centrală, de la Hotel Intenațional până la Dimitrie Ghica, str. Octavian Goga până la Esplanadă, inclusiv în parc să se poată autoriza activități de comerț. De asemenea dorește eliminarea pct. 5 cu 4, să rămână doar cele cu exceptia celor organziate de către orașul Sinaia, unde orașul Sinaia este în asociere cu persoane fizice sau juridice.Să rămână pct. 5 doar cu asocierea, iar la pct. 2 să se adauge și parcul. Precizează că în acest moment în parc functionează 5 agenți economici, cu diverse activități, dacă se va scoate aceste activități, ce se va întampla cu acei angajați.

Dl.cons. Miloș Călin precizează că pot face cerere de a veni în asociere.

Dl.cons. David Remus precizează că toate aceste asocieri se discută separat.

Dl.cons. Miloș Călin precizează de asemenea că dlui își dorește ca parcul să rămână un loc de recreere, dacă se dorește să fie transformat într -un centru comercial, atunci să se scoată la licitație mai multe locuri în parc. Până în momentul acesta s-a cedat unei singure familii monopolul.Dacă se vrea să se tranforme parcul într – un centru comercial, atunci se fac 10 puncte comericale,se dă la toți cei care vor, dar dlui nu este de acord cu așa ceva.

Dl.cons.Remus David consideră că în orice parc există divertisment și altele.

De asemenea dl.cons. Remus David mai are o propunere pentru domeniul schiabil, aici este trecuta o perioada de 30 zile, propune o perioada de 90 de zile, motivând ca necesită timp pentru a duce o rulotă pe munte, trebuie sa racordeze la o sursa de caldură și energie.

Dl.cons. Miloș Călin precizează că dacă se dorește pe Codul Fiscal, nu pe Codul Administrativ.

Dna Șuțu Laura precizează că este menționat, primul alineat este fără licitație publică în baza Codul Fiscal, pe o perioada de cel mult 30 de zile cu plata taxei zilnice și următorul alineat este pentru perioade mai mari, ocuparea terenului se va face cu prevederile OUG 57/2019.

Președintele de ședință supune la vot amendamentul cu acordul inițiatorului pentru pct. 2 dlui cons. Remus David, care se respinge cu 7 voturi ,,pentru’’, 5 voturi ,,împotrivă’’(dl.cons. Miloș Călin, dl.cons. Vasile Gheorghe, dl. cons. Pavel Georgini, dl.cons. Nenciu Emil Florentin și dl.cons. Manea Nicolae Dan), 4 voturi ,,abținere’’(dl.cons. Nicolae Iosifescu, dl.cons. Dobre Lucian, dl.cons. Marcoci Constantin și dl.cons. Dan Septimiu).

Președintele de ședință supune la vot proiectul așa cum a fost inițiat  cu amendamentul lui consilier Marcoci Constantin care se adoptă cu 13 voturi ,,pentru’’, 2 voturi ,,împotrivă’’ (dl.cons. Remus, și dna. Cons. Monica Șuvaina) și 1 vot ,,abținere’’(dna.cons. Anca Hogea).

Ia cuvântul dl.cons. Nenciu Emil Florentin care precizează că mâine expiră contractul celor care funcționează în parc, solicită să se oprească furnizarea energiei.

Dl.viceprimar precizează că a luat măsuri să elibereze terenul.

Se trece la pct. 4 –  Proiect de hotărâre privind vânzarea apartamentului situat în Sinaia, str. Prundului nr. 1, mansardă, ap. 39 având număr cadastral 20348-C1- U33 către dl. Caraiman Radu;

Președintele de ședință precizează că prețul inițiatorului este de 13,500 lei.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat cu prețul din raportul de evaluare de 13,500 lei care se adoptă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Se trece la pct. 5 – Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică a terenului în suprafață de 89 m, situat în Sinaia, str. Turul cu Porumbei nr.14, lot 1.

Președintele de ședință precizează că în raportul de evaluare este trecut 48 de euro, fără TVA.

Dl.cons. Remus David propune 50 de euro/mp.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat cu propunerea de 50 de euro /mp proiect care se adoptă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Urmează pct. 6 – Proiect de hotărâre privind schimbul de terenuri între terenul în suprafață de 41 mp, lot 5 proprietate privată a orașului Sinaia și terenul în suprafață de 48 mp, lot 6 proprietatea Tiu Dana, situate în Sinaia, str. Cuza Vodă nr. 22, lot 5 și lot 6.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat  care se adoptă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Se trece la pct. 7 – Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii termenului contractului de delegare a serviciului public de administrare a domeniului public și privat al orașului Sinaia nr.  28383/2010 încheiat cu SC Sinaia Forever SRL.

Ia cuvântul dl.Viceprimar care precizează că se solicită prelungirea cu 5 ani, dar luna viitoare dorește să se vină cu o anexă prin care se va face completarea obiectului de activitate propus de  Consiliu Local, pentru spatii verzi. S-a solicitat societatății să comunice dacă pot face aceasta activitate. Ei au venit cu o completare, aceea de a se comunica suprafețele respective.În luna septembrie se va veni cu această completare și cu răspunsul lor dacă pot face acest lucru.

Tot atunci se va veni și cu modificarea organigramei. De asemenea consideră că trebuie venit și cu actualizarea redevenței.Să nu se întarzie, termenul de expirare fiind 04 octombrie, se va aproba acum, iar ulterior se va veni cu completarea menționată.

Dl.cons. Dobre Lucian dorește să știe căți angajați s-au cerut.

Dl.vicerpimar menționează că ei pot cere, dar consiliul va aproba în cele din urmă.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat  care se adoptă cu 13 voturi ,,pentru’’ și 3 voturi ,,abținere’’ (dl.cons. Manea Nicolae Dan, dl.cons. Dan Septimiu, dl.cons. Nenciu Emil Florentin)

Urmează pct. 8 – Proiect de hotărâre privind aprobarea ,,Strategiei pentru protecția și promovarea drepturilor copilului’’ în perioada 2025-2027.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat care se adoptă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Se trece la pct. 9 – Proiect de hotărâre privind achiziționarea de servicii juridice externe de consultanță, asistență și reprezentare a Orașului Sinaia în dosarul nr. 1249/114/2025.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că este în neregulă. Precizează că nici Hotelul Cota 1400, nici TUS nu pot procesa apă potabilă, pentru că nu au avize și nici autorizațiile necesare.

Consideră că cei de la Cota 1400, dacă vor apă potabilă, trebuie să se adreseze celor de la Hidro Prahova care au exclusivitate pe Sinaia. Cei de la Hidro Prahova au obligația de a le asigura apă potabilă, având obligația atât contractuală cât și conform legii. Există o singură captare, captarea pescărie care este dată în administrare la Hidro Prahova în 2005.

Dl.viceprimar precizează cei de la Hidro a făcut contract cu Primăria  și cu Cota 1400, acesta fiind litigiul.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu consideră că contractele lor sunt problema lor. Consideră că nu există motive legale și nici oportunitatea necesară să proceseze apa potabilă.Apa potabilă este pentru populației. Ei (TUS) doresc să ia apă din captare așa cum fac și din aducțiunea Vânturiș pentru zăpadă, nu pentru apă potabilă. Consideră, de asemenea că nu trebuie să i se dea celor de la Tus sau altcuiva avize să exploateze asftel de apă.

Dl.cons. Pavel Georgini precizează că în anul 2003 când dlui a plecat de la Hotel, stația era în patrimoniul Hotel Cota 1400, nu poate înțelege cum a ajuns la Primărie.

Ia cuvântul dna cosnilier juridic, Dragomir Vîlcea Iustina Iuliana care dă citire raportului de specialitate unde este menționat motivul externalizării acestui dosar.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că ei nu au voie de acordul proprietarului, apele române administrează toate apele în țara asta. Acordul proprietarului a fost dat ca această captare să fie exploatată de Hidro Prahova.

Dl.viceprimar precizează că cei de la Hidro le-au făcut contract celor de la Cota 1400 fără să le anuleze contractul, fiind două contracte.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat care se adoptă cu 11 voturi ,,pentru’’ și 5 voturi ,,abținere’’ (se abțin: dl.cons. Nenciu Emil Florentin, dl.cons. Nicolae Iosifescu, dl.cons. Pavel Georgini, dl.cons. Dobre Lucian, dl.cons. Septimiu Dan).

Se trece la pct.10 – Proiect de hotărâre privind delegarea din rândul membrilor Consiliului Local a unui consilier care să îndeplinească temporar atribuțiile viceprimarului orașului Sinaia.

Dna. Secretar precizează că s-a mai depus o solicitare, o propunere pentru încă un candidat, fiind 2 candidați: dl.Bădăran Gheorghe și dl.Pavel Georgini.

Se procedează la completarea celui de-al doilea candidat pe buletinele de vot.

Dna. Elena Mititelu împarte buletinele de vot tuturor consilierilor prezenți pentru a-și exercita dreptul de vot.

Se adună voturile și se numără, astfel se constată un număr de 8 voturi pentru dl.cons. Bădăran Gheorghe și 8 voturi pentru dl.cons Pavel Georgini, fiind egalitate, astfel proiectul de hotărâre este respins.

Se trece la pct. 11 – Proiect de hotărâre privind aprobarea asocierii Orașului Sinaia cu Asociația Academia Internațională Excelsior în vederea organizării de activități culturale în parcul Știrbey și a contractului de asociere.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat care se adoptă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Se trece la pct.1  de pe ordinea de zi suplimentară – Proiect de hotărâre privind modificarea hotărârii Consiliului Local nr. 64/18.04.2019.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat care se adoptă cu 16 voturi ,,pentru’’.

Urmează pct. 2 – Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. 1 la HCL 90/30.06.2025 privitor la exceptarea de la plata garanției de bună execuție și de readucere a domeniului public la starea inițială, a lucrărilor executate prin contractul  PH – CL – 02 “Construire rețele de alimentare cu apă și canalizare în Breza, Comarnic,  Sinaia și Bușteni” derulată de către SC Hidro Prahova SA, în cadrul  Proiectului Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Canalizare din Județul Prahova, în perioada 2014 – 2020.

Ia cuvântul dl.cons. Miloș Călin care precizează că a schimbat un singur lucru și anume, persoana care își dă avizul trebuie să fie diriginte, nu era trecut diriginte de șantier.

Dl.cons. Remus David precizează ca o informare, la Breaza este un dezastru cum au reabilitat.Consideră că nu știe dacă s-a procedat bine cu ridicarea taxei de spargere stradă.

Dl.cons. Miloș Călin menționează că știe sigur că există 80 % pierderi la apă.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că primăria trebuie să ia în primire, iar dacă constată că nu este în regulă, nu ia în primirie.

Dl.cons. Dobre Lucian precizează că pe strada Aosta s-au făcut două traversări, două șanțuri și nu s-a luat nici o măsură.

Dl.cons. Remus David consideră că nu trebuiau scutiți de la plată.

Dl.cons. Marcoci Constantin precizează că era bine dacă erau și ei de acord.

Dl.cons. Bădăran Gheorghe precizează că se oprea garanție pe bucăți de lucrări, nu pe toată lucrarea.

Dl.cons. Miloș Călin precizează că la fel se va proceda și acum, se va face un grafic de lucrări.

Dl.viceprimar precizează că li s-au propus să luăm garanția pentru o stradă, când a facut strada respectivă, mută garanția la următoarea stradă. De asemenea precizează că suntem întârziați cu proiectul și vrea să intre cu 5 străzi odată. Există și riscul de a nu avea apă la iarnă, dacă nu se va face. Nu este apă nici acum, consumul fiind foarte mare. Precizează că dl. Sisea a specificat motivul, dacă va da presiunea mai mare, riscă să explodeze țevile, astfel se merge pe presiune mică.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat care se adoptă cu 13 voturi ,,pentru’’, 1 vot ,,împotrivă’’ (dna.cons. Monica Șuvaina), 2 voturi ,,abținere’’(dna.cons. Crețu Georgina și dl.cons. Remus David).

Dl.cons. Nicolae Iosifescu dorește să știe dacă există vreo reacție a celor de la Hidro Prahova.

Dl.Viceprimar precizează că reacția lor a fost aceea că ne va scoate din proiect. Ei au specificat că nu trebuie să garanteze în numele celor care face lucrarea. Vor accepta ceea ce am spus noi, dar numai după ce are acceptul dirigentelui dumnealor că au recepționat lucrarea.

Se trece la ultimul pct. de pe ordinea de zi – Proiect de hotărâre privind exercitarea/neexercitarea dreptului de preemţiune al Consiliului local Sinaia asupra terenurilor pădure în suprafață totală de 10000 mp, situate în intravilanul oraşului Sinaia, str. Zamora FN, UP IX, UA 29D, tarla 42, parcela PD55, jud. Prahova.

Președintele de ședință supune la vot proiectul sus menționat cu propunerea de neexercitare, care se adoptă cu 11 voturi ,,pentru’’ și 5 voturi ,,abținere’’ (dl.cons. Septimiu Dan, dl.cons. Nenciu Emil Florentin, dl.cons. Manea Nicolae Dan, dl.cons. Dobre Lucian și dl.cons. Pavel Georgini).

Dna Paula Vasile intervine și precizează că veniturile înregistrate în proiectul de hotărâre sunt deja încasate.Pentru diminuare, nu mai este pe execuția bugetară și precizează că cei 80 de mii de lei trebuie să rămână acolo sau să fie repartizați în altă parte.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că ar trebuie repartizați la fondul de rezervă.

Dl.cons. Remus David precizează nu mai poate lua parte la ședință și părăsește sala.

Se trece la pct. Diverse.

Ia cuvântul dl.cons. Septimiu Dan care dorește să se ia măsuri cu privire la trecerea de pietoni din Badea Cârțan.

Dl.cons. Nenciu Emil Florentin precizează că în ședința din 02 Iunie a solicitat dnei. Maria Floricică, prezentă la ședința de atunci, a solicitat să i se dea livrările de energie pe munte, contractele, metreologia, autorizațiile de bransat și nu a primit nimic.

De asemenea dorește să aducă la cunoștință că acum o lună a fost Parchetul pe munte și i-a prins cu branșări de energie ilegală care nu au fost facturate.Precizează că Transport Urban este reprezentat de Consiliul Local și trebuie adus la cunoșțință toate neregulile de pe munte, unde agenții economici consumă curent și nu plătesc nimic, unul din ei fiind și familia Gonț.

Dorește să i se comunice celor de la Transport Urban să-i prezinte cele solicitate dlui. consilier Nenciu Emil Florentin.Menționează de asemenea că deține fișe de clienți de la Transport Urban, iar cele două societăți nu figurează că au plătit curent, că au relație contractuală.

Precizează, de asemenea că a primit un răspuns de la Transport Urban că pe firma respectivă nu au livrat curent, iar parchetul i-au prins livrând curent.

Dorește să precizeze că există un consilier care se află într-un conflict de interese referitor la Fapaco, solicită ca acest consilier să se abțină în ședința de consiliu de a mai vota.Precizează că sunt consilieri care au fost sunați și consideră că influențează votul.De asemenea consideră că ar trebui făcută o întâlnire cu cei de la Fapaco, să se meargă să se vadă investiția până în momentul de față.

Dl.viceprimar precizează că cei de la comisia de urbanism au inițiat un proiect de hotărâre, acesta va intra în ședință și consiliul va vota da sau nu.

Dl.cons. Marcoci Constantin ia cuvântul și precizează că dl.cons. Nenciu Emil Florentin are dreptate, în sensul că înainte de a intra pe ordinea de zi proiectul de hotărâre, era bine dacă se făcea o întâlnire preliminară.

Ia cuvântul dl.cons. Manea Nicolae Dan care dorește să precizeze că a avut loc întâlnirea cu proiectanții planul urbansitic general săptămâna trecută și consideră că ar trebui informat și consiliul local de acest aspect, drept pentru care menționează că în acest moment s-a făcut doar partea de studii preliminare, aceste studii preliminare iau problemele pe rând și analizează și trag niște concluzii și sunt studii referitoare la demografie, potențialul balnear, dezvolatare economică       geo și hidro, circulația terenurilor, circulația transporturilor, mediu și schimbările climatice, peisagistică, regimul juridic, studiu istoric.Există multe dosare, dar ar fi util și un punct de vedere al consiliului local, citită măcar partea de concluzii.Dacă există observații în plus, să fie puse.

Poate va apărea un program de finanțare și este trecut în planul de urbansim general, ar fi un motiv în plus ca să se ceară bani pentru rezolvarea acestuia.

Planul de urbanism general al orașului nu este în lucru, sunt doar studiile.În schimb a avut plăcerea de a discuta cu cei care se ocupă de întocmirea acestui plan, niște oameni foarte bine pregătiți, dar au pus problema la modul acesta și au precizat că consiliul local cunoaște problemele orașului și ar trebui să vină cu propuneri. Dl.cons. Manea Nicolae Dan precizează că ar trebuie să se vină cu propuneri pentru oraș pentru următorii 10 ani (valabilitatea unui PUG).

Planul de urbanism general este parte din strategia de dezvoltare durabilă. Menționează că i-ar plăcea să existe un comunicat al primăriei catre cetatenii orașului legat de furtuna care a fost. Aceasta furtună a produs niște fapte și consideră că ar trebui luate măsuri. Precizează de asemenea că dumnealui va veni cu o propunere și anume despădurirea orașului Sinaia, a zonei locuite.

Ia cuvântul dl.cons. Pavel Georgini care menționează că a avut numeroase discuții cu oamenii cărora i-au fost distruse mașinile din cauza copacilor. Cetățenii au venit cu cereri, dar nu au primit răspuns.Consideră că se pot înlocui acești copaci cu unii care se încadrează în norme.

De asemenea dorește să îl întrebe pe dl. cons Manea Nicolae Dan dacă se poate introduce în PUG stoparea construcțiilor de apartamente în Sinaia timp de 10 ani, chiar dorește să vină cu această inițiativă.

Dl.cons.Manea Nicolae Dan consideră că ar putea fi o restricție temporară.

Dl.cons. Pavel Georgini consideră că se distruge orașul, turismul,  nefiind rețele pentru toate construcțiile care se fac. S-a construit foarte mult în ultimul timp.

Dl.cons. Nicolae Iosifescu precizează că cele spuse de dl.cons. Pavel Georgini se poate face cu autorizație, rezolvarea poate fi și în proiect.

Dl.cons. Nenciu Emil Florentin precizează că sunt date autorizații de construire date, care în PUG-ul orașului spune clar că mai mult de 6 apartamente locative nu poți să construiești, s-au dat  autorizații pentru 11 și 9, de exemplu spațiu de yoga. Precizează că are contracte de vânzare -cumpărare de la firmele respective.

Dl.cons. Miloș Călin dorește împreună cu dl.arhitect,  să i se pună la dispoziție planul de situație de la terenul de la telegondolă pentru a gândi o parcare cu o sumă minimă de bani să nu ne prindă iarna descoperiți. Dorește să se uite împreună cu dl.arhitect pentru a găsi o soluție.Poate se dă în chirie la Transport Urban pe 1 an. Cu siguranță se va face măcar o sută de locuri de parcare.

Președintele de sedință le multumește celor prezenți și declară închise lucrările sedinței la ora 16,10.

Vezi procesul verbal în format pdf AICI

Last modified: octombrie 23, 2025

Comments are closed.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support