Administrație Publică

Criteriul Primei Zăpezi: cel mai important eveniment internaţional de promovare a turismului din Prahova şi Braşov

noiembrie 13, 2013

Între 25 şi 30 noiembrie, Asociaţiile pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova şi Braşov vor organiza cea de-a doua ediţie a evenimentului de promovare turistică Criteriul Primei Zăpezi. Organizat sub sloganul “Learn to ski in Romania”, acesta este cel mai important eveniment internaţional business to business de promovare a turismului din judeţele Prahova şi Braşov.

indexTimp de 6 zile vor fi vizitate 6 staţiuni: Sinaia, Buşteni, Azuga, Predeal, Fundata şi Poiana Braşov. Infotripul – una din componentele evenimentului – va reuni 140 de participanţi din 12 ţări: Belgia, Franţa, Dubai, Iran, Israel, Italia, Turcia, Polonia, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, România.

Componentele evenimentului

Infotripul Criteriul primei zăpezi – 25-30 noiembrie, Sinaia, Buşteni, Azuga, Predeal, Fundata şi Poiana Braşov

Bursa de turism Criteriul primei zăpezi –  26 noiembrie, Casino Sinaia

Conferinţa conexă Bursei de turism – Branding turistic naţional şi regional: Turismul activ şi de aventură  –  26 noiembrie, Casino Sinaia

Gala Premiilor turismului prahovean –  26 noiembrie, Casino Sinaia

Gala Premiilor turismului braşovean –  29 noiembrie, Kronwell Brasov.  

17„Ne propunem să prezentăm destinaţiile Prahova şi, de anul acesta, şi Braşov ca destinaţii ideale pentru turismul activ, respectiv pentru iniţierea în sporturile de iarnă. De asemenea, evenimentul crează cadrul de întâlnire a cererii cu oferta, prin întâlnirea reprezentanţilor agenţiilor de turism cu cei ai unităţilor de cazare. Elementele cheie ale unui eveniment de succes sunt două: mass-media, care asigură promovarea şi o bună informare, respectiv vânzătorii produselor turistice. Cu acest prilej, dorim să asigurăm o campanie de PR pentru destinaţiile turistice, unităţile de primire turişti, domeniile schiabile şi formele de agrement din Prahova şi Braşov. Subliniez că, împreună, judeţele Prahova şi Braşov constituie zona turistică numărul unu a României, cu o sezonalitate permanentă, dacă stăm să ne gândim la toate formele de turism oferite”, precizează Adrian Voican, preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova.

Infotripul şi Bursa de turism Criteriul primei zăpezi reprezintă un eveniment iniţiat de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova şi realizat împreună cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov,  Autoritatea Naţională pentru Turism, autorităţi şi antreprenori din domeniul turismului din cele 6 staţiuni vizate. Infotripul face parte din caravana „Vacanţă în ţara mea” a Federaţiei Asociaţiilor pentru Promovarea Turismului din România, din care fac parte cele două asociaţii şi care îşi doreşte să promoveze cele mai importante destinaţii din ţară.

Bursa de turism Criteriul Primei Zăpezi, care se va desfăşura pe 26 noiembrie, la Cazinoul Sinaia, va reuni peste 300 de participanţi. În cadrul bursei vor fi semnate contractele pentru anul 2014 şi vor fi definitivate ofertele de înscrieri ultratimpurii şi de înscrieri timpurii.

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova (APDT Prahova) constituie un parteneriat public privat înfiinţat în 2008 la iniţiativa Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) alături de alţi şase membri importanţi din Judeţul Prahova. În prezent asociatia are 9 membri. Misiunea organizaţiei este dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului din zona turistică Prahova, atât în ţară cât şi în străinatate.

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov (APDT Braşov), fondată în anul 2006, de către Consiliul Judeţean, membru fondator principal, reprezintă un proiect de dezvoltare locală creat într-un parteneriat public privat, şi are drept scop promovarea unitară a obiectivelor turistice reprezentative ale judeţului Braşov pe plan naţional şi internaţional.

Cea de-a doua ediţiei a „Criteriului Primei Zăpezi” aduce ca noutate integrarea judeţului Braşov, dar şi un număr mult mai mare de participanţi. În 2012 au fost 55 participanţi români şi francezi la Infotrip, reprezentanţi ai unor agenţii de turism şi ai mass-media. De asemenea, au fost vizitate 3 staţiuni, 3 domenii schiabile şi peste 20 de unităţi de primire turişti.

 

  

Pentru alte amănunte:

Anda Baciu,

Secretar General APDT Prahova

0756.604.230

office@asociatiaturismprahova.ro

 

Last modified: martie 3, 2021

Comments are closed.