Primaria orasului Sinaia organizeaza concurs/examen pentru ocuparea functiei publice de executie de:
– inspector clasa I grad principal în cadrul Compartimentului monitorizare și control al Direcției Poliției Locale
Informatii privind desfasurarea concursului :
–Tip concurs – RECRUTARE
–Data sustinere proba scrisa : 02.12.2019,ora 10
–Data sustinere proba interviu : 04.12.2019
–Perioada de depunere a dosarelor de inscriere :
30.10.2019 – 18.11.2019
–Locul desfasurarii concursului : sediul Primariei orasului Sinaia, Bd.Carol I nr.47
1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :
– realizarea activități de monitorizare și control în domeniile : protecíei mediului, control comercial, întreținerea și curățenia orașului și gospodărirea orașului Sinaia aplicând dispozițiile legale din actele normative care reglementează domeniile menționate și dispozițiile Primarului orașului Sinaia
2.Responsabilitati :
- verifică permanent în teren starea domeniului public sau privat al localității și ia măsuri în conformitate cu prevederile legale
- desfășoară activitatea de monitorizare, îndrumare și control , încheie note de constatare, aplică sancțiuni și impune măsuri conform actelor normative în domeniu și ține evidența acestora ;
- urmărește respectarea măsurilor impuse prin actele de control ;
- asigură, urmărește și răspunde de respectarea legislației în domeniul protecției mediului, a normelor în domeniul gospodăririi localității, întreținerii și curățeniei orașului , control comercial și prestări servicii, spargerea domeniului public ;
- întocmește baza de date a societăților comerciale din zona de care răspunde
- urmărește în teren respectarea regulamentului de transport greu la nivelul orașului, aplică sancțiuni când acesta este încălcat
- verifică pe teren lucrările de spargere domeniu public și respectarea condițiilor impuse prin avizul de spargere domeniu public și aplică sancțiuni acolo unde situația o impune
3.Cunostinte :
– Dezvoltare si planificare urbana ;
– Proiectare, autorizare, realizare si identificare a constructiilor ;
– Inginerie si tehnologie ;
4.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal :
– integritate si confidentialitate ;
-exercitarea profesiei cu onestitate, buna credinta si responsabilitate ;
-aptitudini de comunicare ;
-abilitati de exprimare in scris si verbal, de colaborare cu toti factorii de executie si de conducere ;
-intocmire rapidă a documentelor ;
-adaptabilitate la nou ;
-capacitate de autoperfectionare prin pregatire permanenta ;
-capacitate de lucru in echipa ;
-competente dovedite : microsoft – office , social media ;
5.Conditii specifice de participare la concurs/examen :
-studii universitare de licenta absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă întrunul din domeniile:
știința mediului- specializare inginerie civilă
inginerie geodezică – specializare măsurători terestre și cadastru sau cadastru și managementul proprietăților
ingineria mediului – specializare ingineria dezvoltării rurale durabile sau ingineria mediului
științe economice
urbanism – specializare urbanism și administrarea teritoriului .
-vechime minimă in specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 5 ani
6.Cum sa aplici :
- Dosarul de inscriere la concurs/examen se depune la sediul Primariei Sinaia in perioada
30 octombrie 2019 – 18 noiembrie 2019 si va conţine în mod obligatoriu:
- 1)formularul de înscriere ;
- 2)curriculum vitae, modelul comun european;
- 3)copia actului de identitate;
- 4)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- 5)copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- 6)copia adeverinţei medicale care să ateste starea de sănătate, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate ;
- 7)declarație pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al securității sau colaborator al acesteia.
- 8)cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează ;
Optional :
- alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ;
- alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri de specialitate
Relatii suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :
La sediul Primariei Sinaia. Persoana de contact : Olaru Isabela, inspector in cadrul Serviciului de Buget si Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.ro
Bibliografie :
- Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ.
- Constitutia Romaniei ;
- Legea nr.155/2010 a poliției locale, republicată.
- Hotărârea Consiliului Local Sinaia nr.5/12.02.2015 privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a Poliției Locale Sinaia
- Legea 12/1990, republicată privind protejarea populației împotriva unor activități de producție, comerț sau prestări servicii ilicite
- Ordonanța Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor
Hotărârea Consiliului Local Sinaia nr. 145/2008 privind regulamentul de gospodărire a orașului Sinaia
DESCARCĂ DOCUMENTE:
Last modified: octombrie 30, 2019