Privind modificarea organigramei și statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia precum si a serviciilor publice aflate in subordinea Consiliului Local Sinaia
Având in vedere referatul de aprobare al Primarului orașului Sinaia înregistrat sub nr.27.633/19.09.2019 precum și raportul de specialitate înregistrat sub nr.27.634/19.09.2019 întocmit de Serviciul de Buget si Resurse Umane al Primariei orașului Sinaia ;
Văzând avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local;
In temeiul Ordonanței de Urgentă a Guvernului nr.63/30.06.2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum si pentru stabilirea unor măsuri financiare,cu modificarile si completările ulterioare ;
In conformitate cu prevederile art. 129 alin.(2) litera a) și alin.(3) litera c) , art.405, art.406, art.407, art.610 , art.611 si art.612 din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ ;
In temeiul art. 139 alin.(1), art.140 alin.(1), precum și art.196 alin.(1) litera a) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T A R A Ș T E :
Art.1. – Aprobă organigrama si statul de funcții al aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia precum si a serviciilor publice aflate in subordinea Consiliului Local, conform anexei nr.1 si nr. anexei nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la indeplinire de Primarul orașului prin serviciile de specialitate.
Consultă HCL 180/2019 și anexele aferente AICI
Last modified: iunie 9, 2021