Primăria orașului Sinaia organizează concurs
în vederea încadrării pe perioadă determinată în condițiile Legii nr.53/2003 – Codul Muncii, republicată , cu modificările și completările ulterioare, pe următoarele posturi de natură contractuală înființate pe perioada de implementare a proiectelor finanțate din fonduri externe nerambursabile la nivelul Primăriei Sinaia – Serviciul Politici Publice, astfel:
- Inspector de specialitate gradul I – 3 posturi
Informații privind desfășurarea concursului :
– Tip concurs – RECRUTARE
– Data susținere proba scrisă: 10.03.2020 ora 10
–Data susținere proba interviu: 12.03.2020
–Perioada de depunere a dosarelor de înscriere:
18.02.2020 – 02.03.2020
–Locul desfășurării concursului: sediul Primăriei orașului Sinaia, Bd.Carol I nr.47
- SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :
– implementarea proiectelor finanțate din fonduri externe nerambursabile;
- Responsabilități generale:
- execută sarcini specifice activitătilor de proiect încredințate de managerul de proiect, conform cerințelor scrise și verbale formulate de acesta;
- în funcție de angajamentele instituției și conform repartizării managerul participă la implementarea mai multor proiecte.
- preia spre solutionare sarcini în domenii ca: organizare, comunicare, logistică, diverse evidențe – baze de date, social media;
- Abilități, calități și aptitudini necesare candidatului ideal:
- capacitate de concentrare, analiză și sinteză
- capacitate de previziune a evenimentelor
- abilități de comunicare interpersonală
- adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză
- capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte
- echilibru emoțional, constanță în atitudini
- competențe de lucru în echipă
- spirit creativ și inovativ
- competențe dovedite de calculator;
4. Condiții specifice de participare la concurs/examen (vă rugăm să solicitați informații suplimentare pentru postul vizat):
-studii universitare de licenta absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
-vechime în muncă – minim 1 an în implementarea proiectelor / sau fără vechime;
5.Constituie avantaj:
- activități de voluntariat,
- activism civic,
- portofoliu de proiecte.
6.Cum să aplici :
– Dosarul de înscriere la concurs/examen se depune la sediul Primăriei orașului Sinaia în perioada 18 februarie 2020 – 02 martie 2020 și va conţine în mod obligatoriu:
1)formularul de înscriere ;
2)scrisoare de intenție ;
3)curriculum vitae, modelul comun european;
4)copia actului de identitate;
5)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
6)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
7)cazierul judiciar;
8) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;
9) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile).
7.Opțional:
- alte documente relevante din care să rezulte participarea ca specialist în cadrul unor proiecte/programe;
- alte diplome/certificate obținute în urma absolvirii unor cursuri de specialitate .
Relații suplimentare și coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs:
La sediul Primăriei orașului Sinaia. Persoană de contact : Olaru Isabela, inspector în cadrul Serviciului de Buget și Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509;
e-mail: isabela.olaru@primaria-sinaia.ro
8. Bibliografie :
- Constituția României
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 – Codul Administrativ,Partea a – III – a.
MANAGEMENTUL PROIECTELOR EUROPENE – http://www.studiieu.org/files/publications/MPE_2019R.pdf
Last modified: februarie 12, 2020