Primaria orasului Sinaia organizeaza concurs/examen pentru ocuparea functiei contractuale de executie de îngrijitor în cadrul Compartimentului toalete publice |
Informatii privind desfasurarea concursului :
|
1. Scopul principal al postului :– efectuează curățenia în condiții corespunzătoare și răspunde de starea de igienă a toaletelor publice de pe raza orașului Sinaia2. Responsabilitati :-să asigure curatenia celor două toalete publice de pe raza orașului Sinaia• sa ia in primire toate materialele necesare asigurarii curateniei și întretinerii toaletelor, având obligatia sa asigure pastrarea si utilizarea acestora in bune conditiuni,• sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu ;• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii primariei pentru îndeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;• sa manifeste grija deosebita in mânuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;• sa fie cinstit , loial si disciplinat dând dovada in toate împrejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal :-aptitudini de comunicare ;– exercitarea profesiei cu onestitate, buna credinta si responsabilitate4. Condiții specifice de participare la concurs/examen :– studii medii sau generale– vechimea în muncă nu este necesară5. Cum să aplici :Dosarul de înscriere la concurs/examen se depune la sediul Primariei Sinaia in perioada 09 octombrie 2020 – 22 octombrie 2020 si va conţine în mod obligatoriu:1) formularul de înscriere ;2) curriculum vitae, modelul comun european;3) copia actului de identitate;4) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului (diploma bacalaureat, diploma postliceală);4) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei ;5) copia adeverinţei medicale care să ateste starea de sănătate, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate ;6) cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează ;7) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;8) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile).Optional :– alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ;– alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri de specialitate· Relații suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :La sediul Primăriei Sinaia. Persoană de contact : Olaru Isabela, inspector în cadrul Serviciului de Buget și Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.roBibliografie :· Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ – Partea a III-a numai Titlul V –Capitolul 4 – Primarul(art.148-163), din Partea a VI-a numai Titlul III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice(art.538-562) şi Partea a VII-a – Raspunderea administrativă(art.563-579)· LEGEA NR. 319 / 2006 – A SECURITĂȚII ȘI SĂNĂTĂȚII ÎN MUNCĂ, ACTUALIZATĂ CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE,
|
Vezi anunțul în format pdf AICI
Last modified: octombrie 8, 2020