Administrație Publică

Anunț licitație nr.844 din 11.01.2021

ianuarie 11, 2021

  1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă:

UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ SINAIA cu sediul administrativ în Sinaia, cod postal 106100, Bd. Carol I, nr. 47, judetul Prahova, cod fiscal 2844103, telefon 0244/311788, int.125, fax: 0244 314 509, e-mail: contact@primaria-sinaia.ro, e-mail persoana de contact: marilena.boteanu@primaria-sinaia.ro

  1. Informaţii generale privind obiectul închirierii:scoaterea la licitație publică cu ofertă în plic închis, a unui spațiu cu altă destinație decât aceea de locuință/garaj.Spațiul în suprafață de 34mp face parte din domeniul privat al UAT Sinaia și este amplasat pe fdt.Telecabinei nr.3, având nr.cadastral 20246.

Închirierea se face conform art.362 din O.G. 57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Local nr.184/27.11.2020.

  1. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:

la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Patrimoniu și Protecție Civilă.

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul vânzatorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:

Se poate obține de la Compartimentul Patrimoniu și Protecție Civilă din cadrul Primăriei Orașului Sinaia, Bd. Carol I nr. 47, județul Prahova.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Dacă se ridică de la sediul instituției:

300 lei / exemplar, ce se achită la casierie.

3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 27.01.2021, ora 10.00.

  1. Informații privind ofertele:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 04.02.2021, ora 09.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:

Primăria Orașului Sinaia, Bd. Carol I, nr. 47, parter, registratura.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:

într-un singur exemplar original, într-un plic sigilat.

  1. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:

04.02.2021, ora 11.00, Primăria Orasului Sinaia Bd. Carol I, nr. 47, judetul Prahova, sala 1, etaj 1.

  1. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Prahova, Ploiești, str. Valeni nr. 44, telefon: 0244/ 544781, fax: 0244/ 529107, e-mail: tr-ph-contencios@just.ro
  2. Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 11.01.2021.

Vezi anunțul în format pdf AICI

Last modified: ianuarie 11, 2021

Comments are closed.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support