Primăria orașului Sinaia organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de executie de :
– inspector clasa I grad superior în cadrul Compartimentului patrimoniu și protecție civilă cu durata normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
Informatii privind desfășurarea concursului :
–Tip concurs – RECRUTARE –Data susținere probă scrisă : 24.05.2021,ora 11 –Data susținere proba interviu : se va anunta odată cu afișarea rezultatului la proba scrisă –Perioada de depunere a dosarelor de înscriere : 22.04.2021 – 11.05.2021 –Locul desfășurării concursului : sediul Primăriei orașului Sinaia, Bd.Carol I nr.47 |
1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :
– întocmește,actualizează și urmărește derularea contractelor de închiriere locuințe din fondul locativ de stat. – gestionează clădiri și terenurile aferente acestora aflate în patrimoniul public și privat al UAT Sinaia. – întocmește și actualizează registrului agricol în conformitate cu prevederile legale 2.Responsabilități :
3.Abilități, calități și aptitudini necesare candidatului ideal : – integritate și confidențialitate ; -exercitarea profesiei cu onestitate, bună credință si responsabilitate ; -aptitudini de comunicare ; -abilități de exprimare în scris si verbal, de colaborare cu toți factorii de execuție si de conducere ; -întocmire rapidă a documentelor ; -adaptabilitate la nou ; -capacitate de autoperfecționare prin pregătire permanentă ; -capacitate de lucru in echipă ; – cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) : nivel mediu; 4.Condiții specifice de participare la concurs/examen – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă . -vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani 5.Cum să aplici : · Dosarul de înscriere la concurs/examen se depune la sediul Primăriei Sinaia în perioada 22 aprilie 2021 – 11 mai 2021 și va conţine în mod obligatoriu: 1)formularul de înscriere ; 2)scrisoare de intenție ; 3)curriculum vitae, modelul comun european; 4)copia actului de identitate; 5)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări; 6)copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; 7)copia adeverinţei medicale care să ateste starea de sănătate, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate ; 8)declarație pe proprie răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverință care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislație . 9)cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează ; 10) pentru vechime în muncă: se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ; 11) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile). Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere, candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. Optional : · alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ; · alte diplome/certificate obținute în urma absolvirii unor cursuri de specialitate Relații suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs : La sediul Primariei Sinaia. Persoana de contact : Olaru Isabela, inspector in cadrul Serviciului de Buget si Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.ro Bibliografie : · Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ, titlul I și II ale părții a VI-a.
|
Vezi anunțul în format pdf AICI
Fișa post inspector compartimentul patrimoniu și protecție civilă în format pdf
Formular înscriere în format docx
Last modified: aprilie 23, 2021