- Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Orașul Sinaia cu sediul în Sinaia, cod postal 106100, Bd. Carol I, nr. 47, județul Prahova, cod fiscal 2844103, telefon 0244/311788, int. 113 si 114, fax: 0244 314 509, e-mail: contact@primaria-sinaia.ro, e-mail persoana de contact: ilie.voicu@primaria-sinaia.ro
- Informaţii generale privind obiectul concesionării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat:
Licitație publică pentru concesionarea prin licitație publică a 4 terenuri din domeniul privat al orasului Sinaia, str. Pârâul Dorului, pentru construirea de locuințe unifamiliale, după cum urmează:
– teren în suprafață de 364 mp;
– teren în suprafață de 356 mp;
– teren în suprafață de 228 mp;
– teren în suprafață de 224 mp;
Concesionarea se face conform art. 302-331 din OUG. 57/2019 şi conform Hotărârii Consiliului Local nr. 105/25.06.2021.
- Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
La cerere, de la sediul instituției, Serviciul Urbanism și Cadastru.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul proprietarului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Se poate obține de la Serviciul Urbanism și Cadastru din cadrul Primăriei Orașului Sinaia, Bd. Carol I nr. 47, județul Prahova.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Dacă se ridică de la sediul instituției:
300 lei / exemplar, ce se achită la casierie.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 21.07.2021, ora 10.00.
- Informații privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 29.07.2021, ora 09.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Primăria Orașului Sinaia, Bd. Carol I, nr. 47, parter, registratura.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.
- Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:
29.07.2021, ora 12.00, Primăria Orașului Sinaia Bd. Carol I, nr. 47, județul Prahova, sala 1, etaj 1.
- Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Prahova, Ploiești, str. Văleni nr. 44, telefon: 0244/ 544781, fax: 0244/ 529107, e-mail: tr-ph-contencios@just.ro
- Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 05.07.2021.
Vezi anunțul în format pdf AICI
Last modified: iulie 7, 2021