Administrație Publică

Anunţ licitaţie publică nr. 23572 din data de 13.08.2021

august 16, 2021

1.Informaţii generale privind autoritatea contractantă:

UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ SINAIA cu sediul administrativ în Sinaia, cod postal 106100, Bd. Carol I, nr. 47, judeţul Prahova, cod fiscal 2844103, telefon 0244/311788, int.128, fax: 0244/314509, e-mail: contact@primaria-sinaia.ro, e-mail persoana de contact: tiberiu.ivan@primaria-sinaia.ro.

2.Informaţii generale privind obiectul închirierii:

– Spațiul nr. 3C, situat în orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr.47 (Primarie), cu destinația coffe to go (comercializare cafea, ceai şi sucuri naturale) şi birou copiat/ scanat acte. Spațiul are o suprafață de 6,25 mp, este amplasat pe domeniul public al U.A.T Sinaia, având număr de inventar 1200162/2016, numar cadastral 24820.

– Spațiul nr. 4C, situat în orașul Sinaia, B-dul Carol I, nr.65 (Bulevard), cu destinația comercializare principală presa şi carte şi comercializare secundară tutun şi răcoritoare. Spațiul are o suprafață de 6,25 mp, este amplasat pe domeniul public al U.A.T Sinaia, având număr de inventar 1200163/2016, numar cadastral 24820.

Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. 57/2019 şi conform Hotărârii Consiliului Local nr.93/25.06.2021.

  1. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
    3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:

– la cerere, de la sediul instituției, sau electronic prin e-mail, după prezentarea dovezii plății caietului de sarcini.

3.2. Denumirea şi adresa serviciului din cadrul Primariei Sinaia, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Direcția Poliția Locală Sinaia – Departament Monitorizare și Control din cadrul Primăriei Orașului Sinaia, B-dul Carol I, nr. 47, Județul Prahova.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar:

– 150 lei/ exemplar, ce se achită cu numerar la caserie sau prin ordin de plată în contul de trezorerie RO28TREZ5295006XXX000609 al Primăriei Oraşului Sinaia.

3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 31.08.2021, ora 16.00.

  1. Informații privind ofertele: se regăsesc în caietul de sarcini.

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 13.09.2021, ora 16.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Sinaia, oraşul Sinaia, Bulevardul Carol I, nr. 47, judeţul Prahova, parter, registratura.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

  1. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:
    14.09.2021, ora 11.00, Primăria Orașului Sinaia, B-dul Carol I, nr. 47, județul Prahova, etaj 1, sala 1.
  2. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Prahova, Ploiești, strada Văleni, nr. 44,  judeţul Prahova, telefon: 0244/ 544781, fax: 0244/ 529107, e-mail: tr-ph-contencios@just.ro.
    7. Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 13.08.2021.

Last modified: august 16, 2021

Comments are closed.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support