Primăria orașului Sinaia organizeaza concurs/examen pentru ocuparea funcției contractuale de executie de :– Salvator montan gradul I în cadrul – Serviciului Public Salvamont |
Informatii privind desfasurarea concursului :–Tip concurs – RECRUTARE–Data sustinere proba scrisa : 21.10.2021 ora 11–Data sustinere proba interviu : 25.10.2021–Perioada de depunere a dosarelor de inscriere 30.09.20221 – 13.10.2021–Locul desfasurarii concursului : sediul Primariei orasului Sinaia, Bd.Carol I nr.47 |
1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :– prevenirea accidentelor și salvarea persoanelor aflate în dificultate în zona montană a orașului Sinaia2.Responsabilitati :· participă la actiuni de prevenire a accidentelor în zona montană,prin patrulare;· intervine urgent în cazul unui accident,acordă primul ajutor medical si transportă accidentatul până la locul de unde poate fi preluat de către ambulanță· execută lucrari specifice în cadrul acțiunilor de amenajare și întreținere a traseelor turistice și a pârtiilor de schi ;· participă la acțiuni și concursuri organizate de către Asociația Națională a Salvatorilor Montanti din România și Serviciul Public Județean Salvamont· intervine urgent,alături de alte forțe,în cazul producerii pe raza orașului Sinaia a tuturor tipurilor de dezastre.3.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal :-exercitarea profesiei cu onestitate, bună credință și responsabilitate ;-aptitudini de comunicare ;-capacitatea de a acționa operativ ;-capacitate de autoperfectionare prin pregatire permanenta ;-capacitate de lucru in echipă ;-condiție fizică și psihică foarte bune ;-anduranță ;-capacitatea de a gestiona o acțiune de salvare ;-capacitatea de relaționare cu publicul și cu aparținătorii victimelor.4.Conditii specifice de participare la concurs/examen :-studii medii sau generale-atestat de salvator montan valabil la data depunerii dosarului de inscriere,conform cerințelor impuse de art.24 din HG.77/2003 ;-experiență profesională ca salvator montan minim 2 ani ;5.Cum sa aplici :· Dosarul de inscriere la concurs se depune la sediul Primariei Sinaia in perioada30 septembrie 2021 – 13 octombrie 2021 si va conţine în mod obligatoriu:· 1)formularul de înscriere ;· 2)Scrisoare de intenție ;· 3)curriculum vitae, modelul comun european;· 4)copia actului de identitate;· 5)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;· 6)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;· 7)cazierul judiciar;· 8) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ;· 9) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile).6. Relatii suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :La sediul Primariei Sinaia. Persoana de contact : Olaru Isabela, inspector in cadrul Serviciului de Buget si Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.roBibliografie :· H.G. nr.77/2003 privind instituirea unor măsuri pentru prevenirea accidentelor montane și organizarea activității de salvare în munți ;· Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ,cap.IV sect.2 (rolul și atribuțiile Primarului și titlul III – personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice cap.I, cap.II,cap.III, cap.IV, cap.V.· Constitutia Romaniei ;Vezi anunțul în format pdf AICI |
Last modified: septembrie 30, 2021