Privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare de către Orașul Sinaia, Primăria Orașului Sinaia, Consiliul Local al Orașului Sinaia, pentru promovarea unor acțiuni, apărări sau căi de atac
Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr.35917/25.11.2021, initia de Primarul orasului Sinaia;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic, Contencios-Administrativ si Administratie Locala nr.35919/25.11.2021;
– Avizul comisiei de specialitate;
In conformitate cu prevederile :
– art. 109, alin. 2) si 3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ;
– Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.(1), pct.c) si d) și alin.(3);
– art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin.(1), coroborat cu art.139, alin.(1) si art.196 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
ART. 1. – Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru consultanță și reprezentare juridică, a dosarului nr.32459/3/2021, în toate fazele procesuale, aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti – Sectia a-II-a Contencios Administrativ si Fiscal, având ca obiect : suspendare executare act, reclamanta fiind: Societatea COLUMBUS OPERATIONAL S.R.L.,cu sediul in Municipiul Bucuresti, strada Gara Herastrau nr.4C, cladirea B et.7 Sector 2, inregistrata la O.R.C. Bucuresti sub nr.J40/6146/1997 si C.U.I. R9657315, precum și în dosarele ce pot deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului.
ART. 2. – Se mandatează Primarul Orașului Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare.
ART. 3. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Departamentul Juridic, Contencios- Administrativ si Administratie Publica și de Serviciul Buget si Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia.
Vezi HCL nr.231 în format pdf AICI
Last modified: ianuarie 2, 2022