Administrație Publică

HOTĂRÂREA NR.14 din data de 21.02.2022

martie 9, 2022

Privind reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia  și a serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Local Sinaia , aprobarea organigramei și a ștatului de funcții

Având in vedere referatul de aprobare al  Primarului orașului Sinaia nr.4.529  /14.02.2022 precum și raportul de specialitate nr. 4.533  /14.02.2022 întocmit de Serviciul de Buget si Resurse Umane  al  Primariei orașului Sinaia ;

Văzand avizul comisiei de specialitate a Consiliului Local;

În temeiul Ordonanței de Urgentă a Guvernului nr.63/30.06.2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum si pentru stabilirea unor măsuri financiare,cu modificarile si completările ulterioare ;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin.(2)  litera a) și alin.(3)  litera c), art.139 alin.(1), art.154 alin.(2), art.370, art.518 din  Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulterioare ;

În temeiul  art.139 alin.(1) , art.140  alin.(1) precum și al art.196 alin.(1) litera a) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ,

CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA

HOTĂRĂȘTE:

 ART.1. – Se aprobă reorganizarea aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia și a serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Local Sinaia, aprobarea organigramei și a ștatului de funcții, conform anexelor 1 și 2 , parte integrantă a prezentei hotărâri.

ART.2. – La data intrării în vigoare a prezentei horărâri își încetează aplicabilitatea HCL. nr.32//17 februarie 2020

ART.3. – Pentru respectarea drepturilor la carira ale functionarilor publici, se instituie un termen  de 30 zile in vederea  aplicarii procedurilor legale prevazute de art. 408 din  OUG. 57/2019 privind Codul administrativ.

ART.4. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la indeplinire de Serviciul Buget si Resurse UmanePrimarul orașului Sinaia.

ART.5. –  Prezenta hotarâre se comunică: Instituției Prefectului județului Prahova, Agentiei Nationale a Functionarilor Publici,  Primarului Orașului Sinaia si Serviciului Buget și Resurse Umane.

Vezi HCL nr.14 în format pdf AICI

Last modified: martie 9, 2022

Comments are closed.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support