Administrație Publică

HOTĂRÂREA NR.57 din data de 28.03.2022

martie 31, 2022

privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare de către Orașul Sinaia, Primăria Orașului Sinaia, Consiliul Local al Orașului Sinaia, pentru promovarea unor acțiuni, apărări sau căi de atac

Având în vedere:

– Referatul de aprobare nr. 8978/25.03.2022, initiat de Primarul orașului Sinaia;

– Raportul de specialitate înregistrat sub nr. 8979/25.03.2022, întocmit de Compartimentul Juridic, Contencios Administrativ si Administratie Publica;

– Avizul Comisiei social – juridice din cadrul Consiliului Local;

In conformitate cu prevederile :

– art. 109, alin. (2) si (3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

– art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b)  din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;

– Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.(1), pct.d) și art.29, alin.(3), pct.b) și pct.c);

În temeiul prevederilor art.129 alin.(1), coroborat cu art.139, alin. (3) lit.a) si art.196 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA

H O T Ă R Ă Ș T E :

ART. 1. –  Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru consultanță și reprezentare juridică  in toate fazele procesuale superioare, până la solutionarea definitiva a litigiului ce formeaza dosarul nr.372/310/2022, aflat pe rolul Judecatoriei Sinaia, având ca obiect : contestatie la executare, reclamanta fiind: S.C.WAGNER GRUP S.R.L.,cu sediul in Municipiul Bucuresti strada Pictor Ion Negulici nr.25 ap.2 sector 1, inregistrata la O.R.C. Bucuresti sub nr.J40/2767/2003 si Cod Fiscal RO15239007, precum și în dosarele ce pot deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului.

ART. 2. Se mandatează Primarul Orașului Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare.

ART. 3. Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de  Departamentul  Juridic- Contencios Administrativ si Administratie Publica și de Serviciul Buget din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia.

ART. 4. –  Prezenta hotărâre se va comunica : Instituției Prefectul Județului Prahova, Primarului orașului Sinaia, Biroului taxe si impozite si Compartimentului juridic, Contencios – administrativ si Administratie publica.  

Vezi HCL nr.57 în format pdf AICI

Last modified: aprilie 12, 2022

Comments are closed.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support