privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare de către Orașul Sinaia, Primăria Orașului Sinaia, Consiliul Local al Orașului Sinaia, pentru promovarea unor acțiuni, apărări sau căi de atac
Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr. 8978/25.03.2022, initiat de Primarul orașului Sinaia;
– Raportul de specialitate înregistrat sub nr. 8979/25.03.2022, întocmit de Compartimentul Juridic, Contencios Administrativ si Administratie Publica;
– Avizul Comisiei social – juridice din cadrul Consiliului Local;
In conformitate cu prevederile :
– art. 109, alin. (2) si (3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
– art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
– Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.(1), pct.d) și art.29, alin.(3), pct.b) și pct.c);
În temeiul prevederilor art.129 alin.(1), coroborat cu art.139, alin. (3) lit.a) si art.196 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
ART. 1. – Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru consultanță și reprezentare juridică in toate fazele procesuale superioare, până la solutionarea definitiva a litigiului ce formeaza dosarul nr.372/310/2022, aflat pe rolul Judecatoriei Sinaia, având ca obiect : contestatie la executare, reclamanta fiind: S.C.WAGNER GRUP S.R.L.,cu sediul in Municipiul Bucuresti strada Pictor Ion Negulici nr.25 ap.2 sector 1, inregistrata la O.R.C. Bucuresti sub nr.J40/2767/2003 si Cod Fiscal RO15239007, precum și în dosarele ce pot deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului.
ART. 2. Se mandatează Primarul Orașului Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare.
ART. 3. Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Departamentul Juridic- Contencios Administrativ si Administratie Publica și de Serviciul Buget din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia.
ART. 4. – Prezenta hotărâre se va comunica : Instituției Prefectul Județului Prahova, Primarului orașului Sinaia, Biroului taxe si impozite si Compartimentului juridic, Contencios – administrativ si Administratie publica.
Vezi HCL nr.57 în format pdf AICI
Last modified: aprilie 12, 2022