Privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare de către Orașul Sinaia, Primăria Orașului Sinaia, Consiliul Local al Orașului Sinaia, pentru promovarea unor acțiuni, apărări sau căi de atac
Având în vedere:
– Referatul de aprobare al Primarului orasului Sinaia nr.554/31.05.2022;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic nr.553/31.05.2022;
– Avizul comisiei de specialitate;
În conformitate cu :
– Prevederile art. 109, alin. 2) si 3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ;
– Prevederile Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.(1), pct.d) și art.29, alin.(3), pct.b) și pct.c);
– Prevederile art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin.(1), coroborat cu art.139, alin. (3) lit.a) si art.196 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
ART. 1. – Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru consultanță și reprezentare juridică in toate fazele procesuale superioare, până la solutionarea definitiva a litigiului ce formeaza dosarul nr.750/310/2022, aflat pe rolul Judecatoriei Sinaia, având ca obiect : plangere contraventionala-anulare proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor nr.6 din 28.03.2022, reclamanta fiind S.C. MIS SPERANTA S.R.L.,cu sediul in Orasul Sinaia, strada Mihail Kogalniceanu nr.62 judetul Prahova, inregistrata la ORC Prahova sub nr.J29/1680/1994 si CUI 5902969, care solicita anularea procesului verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor nr. 6 din 28.03.2022, precum si in dosarele ce vor deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului.
ART. 2. – Se mandatează Primarul Orașului Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare.
ART. 3. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Departamentul Juridic- Contencios Administrativ si Administratie Publica și de Serviciul Buget din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia.
Sinaia, 09 iunie 2022
Vezi HCL nr.107 în format pdf AICI
Last modified: iunie 23, 2022