Având în vedere prevederile art. 40 alin(1) lit. a) şi art. 50 alin(2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecţiei dosarelor de înscriere:
Nr. crt. | Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs | Funcţia publică pentru care candideaza | Instituţia sau autoritatea publică | Rezultatul selecţiei dosarelor |
1. | Dosar nr.19036/11.07.2022 | Inspector clasa I grad asistent în cadrul Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor | Primaria Sinaia | ADMIS |
2 | Dosar nr.19156/12.07.2022 | Inspector clasa I grad asistent în cadrul Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor | Primaria Sinaia | candidatul a renunțat la participarea la concurs |
- Candidatul declarat admis va susţine proba scrisă în data de 25.07.2022, ora 11,00 la sediul Primăriei Sinaia.
- Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform art. 63 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor, Olaru Isabela,inspector Serv.Buget și Resurse Umane.
- Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat, conform art.67.1 din HG.611/2008.
- Afişat astăzi, 19 iulie 2022, ora 12.00 la sediul și pe site-ul Primăriei Sinaia.
Vezi anunțul în format pdf AICI
Last modified: iulie 19, 2022