Privind aprobarea achiziționării de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare de către Orașul Sinaia, Primăria Orașului Sinaia, Consiliul Local al Orașului Sinaia, pentru promovarea unor acțiuni, apărări sau căi de atac
Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr.12026/20.04.2022, intocmit de Primarul orasului Sinaia;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic nr.12028/20.04.2022;
– Avizul comisiei de specialitate;
In conformitate cu :
– Prevederile art. 109, al. 2) si 3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ;
– Prevederile Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.1, pct.d) și art.29, alin.3, pct.b) și pct.c);
– Prevederile art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin.(1), coroborat cu art.139, alin. (3) lit.a) si art.196 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art. 1. – Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru consultanță și reprezentare juridică in toate fazele procesuale superioare, până la solutionarea definitiva a litigiului ce formeaza dosarul nr.1064/310/2022, aflat pe rolul Judecatoriei Sinaia, având ca obiect : plângere contraventionala-anulare proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor nr.8/24.05.2022, reclamanta fiind CRIS WHITE CLEANING SERVICES S.R.L., cu sediul în Sinaia, B-dul. Republicii nr.29, corp A, constructia C2 et.1, județul Prahova, înmatriculată la Registrul Comerțului Prahova cu nr. J29/2197/30.08.2017, cod unic de inregistrare 38156873, care solicita anularea procesului verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor mentionat, precum și în dosarele ce pot deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului.
Art. 2. – Se mandatează Primarul Orașului Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare.
Art. 3. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Departamentul Juridic- Contencios Administrativ si Administratie Publica și de Serviciul Buget din cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Sinaia.
Vezi HCL nr.144 în format pdf AICI
Last modified: septembrie 8, 2022