Având în vedere prevederile art. 40 alin(1) lit. a) şi art. 50 alin(2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecţiei dosarelor de înscriere:
Nr. crt. | Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs | Funcţia publică pentru care candideaza | Instituţia sau autoritatea publică | Rezultatul selecţiei dosarelor |
1. | Dosar nr.2067/26.01.2023 | Șef Birou – Birou Investiții și Achiziții | Primăria Sinaia | ADMIS |
- Candidatul declarat admis va susţine proba scrisă în data de 14.02.2023, ora 11,00 la sediul Primăriei Sinaia.
- Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform art. 63 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, care se depune la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor, Olaru Isabela,inspector Serv.Buget și Resurse Umane.
- Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat, conform art.67.1 din HG.611/2008.
- Afişat astăzi, 02 februarie 2023, ora 15.00 la sediul și pe site-ul Primăriei Sinaia.
Vezi anunțul în format pdf AICI
Last modified: februarie 2, 2023