Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr.2624/04.09.2023, întocmit de Primarul Orașului Sinaia;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic, Contencios-Administrativ și AdministrațiePublică nr.2625/04.09.2023;
– Avizul comisiei social-juridice din cadrul Consiliului Local al Orașului Sinaia;
În conformitate cu :
– Prevederile art. 109, alin. 2) si 3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
– Prevederile Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.(1), pct.d) și alin.(3), pct.b) și pct.c);
– Prevederile art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin.(2), lit.b) coroborat cu alin.(4), lit.a), art.139 alin. (3) lit.a) si art.196 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art. 1. – Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru consultanță și reprezentare juridică, în litigiul ce formeaza dosarul nr.1540/310/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Sinaia-Sectia Civila, având ca obiect : constituirea unui drept de servitute de trecere cu piciorul si cu mijloace de transport, în favoarea imobilului situat in orasul Sinaia – Zona stație inferioară telegondolă, privind terenul proprietatea UAT Sinaia din orasul Sinaia, Aleea Telegondolei nr.5, T16, Cc 121/1 Judetul Prahova, reclamantă fiind: Societatea Internațional S.A.,cu sediul în Orașul Sinaia, strada Avram Iancu nr.1, judetul Prahova, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J29/380/1991 si C.U.I. 1330317, în toate fazele procesuale de fond și superioare, precum și în dosarele ce vor deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului și în procedura de executare, după caz.
Art.2. – Se mandatează Primarul Orașului Sinaia sau Viceprimarul Orasului Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de consultanță, de asistență și/sau de reprezentare/executare după caz.
Art. 3. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Compartimentul Juridic, Contencios-Administrativ si Administrație Publică și de Serviciul Buget si Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Orașului Sinaia.
Art. 4. – Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al Orașului Sinaia: Prefectului Județului Prahova, Primarului Orașului Sinaia, Compartimentului Juridic, Contencios – Administrativ si Administrație Publică și Serviciului Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea în format pdf AICI
Last modified: septembrie 8, 2023