Având în vedere :
– Referatul de aprobare nr.3016/09.10.2023;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic, Contencios Administrativ și
Administrație Publică nr.3024/09.10.2023;
– Avizul comisiei de specialitate din cadrul Consiliului local;
În conformitate cu :
– Prevederile art. 109, al. 2) si 3) din OUG 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioate;
– Prevederile Legii 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.(1), pct. c) și d) și alin.(3);
– Directiva UE 2014/24, art.10, lit.d) privind achizițiile publice;
– Prevederile art. I, al. (2), lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art.129, alin.1), coroborat cu art.139, alin.1) și art.196, alin.1), lit.a),
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art.1. – Se aprobă achiziționarea de servicii juridice de consultanță, asistență și reprezentare pentru următoarele activități:
- încheierea contractelor de achiziție publică;
- finalizarea procedurii de actualizare și reambulare a PUG-ului Oraș Sinaia;
- în proiectele pentru obținerea finanțărilor nerambursabile în cadrul Programelor de finanțare din fonduri europene;
- în legătură cu orice alte proiecte derulate de Orașul Sinaia sau cu activitatea sa curentă.
Art.2. – Se mandatează Primarul/Viceprimarul orașului Sinaia să deruleze procedurile legale in vederea încheierii și semnării contractului de achiziționare a serviciilor juridice de consultanță, de asistență și reprezentare.
Art.3. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi duse la îndeplinire de către Serviciul Buget și Resurse Umane și celelalte compartimente de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului orașului Sinaia.
Art.4. – Comunicarea prezentei hotărâri se va face de către Secretarul General al orașului Sinaia prin intermediul Compartimentului Juridic, Contencios – Administrativ și Administrație Publică, Instituției Prefectului – Județul Prahova, Primarului Orașului Sinaia și Serviciului Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea în format pdf AICI
Last modified: octombrie 24, 2023