Având în vedere:
– Referatul de aprobare nr.3215/30.10.2023, întocmit de Primarul Orașului Sinaia;
– Raportul de specialitate al Compartimentului Juridic, Contencios-Administrativ și Administrație Publică nr.3216/30.10.2023;
– Avizul comisiei social-juridice din cadrul Consiliului Local al Orașului Sinaia;
În conformitate cu :
– Prevederile art. 109, alin. 2) si 3) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
– Prevederile Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, art.29, alin.(1), pct.d) și alin.(3), pct.b) și pct.c);
– Prevederile art. I alin.(1) si alin. (2) lit. b) din Ordonanța de Urgență nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin.(2), lit.b) coroborat cu alin.(4), lit.a), art.139 alin. (1) si art.196 alin.(1) lit.a) din O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL ORAȘULUI SINAIA
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art. 1. – Se aprobă achiziționarea de servicii juridice externe pentru reprezentare juridică, în litigiul ce formeaza dosarul nr.21108/3/2023, aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti – Sectia a-II-a Contencios Administrativ si Fiscal, având ca obiect: anulare HCL nr.184/30.10.2019 si Certificatul de urbanism nr.21/21.02.2018, reclamanta fiind: Asociatia Romania Vie, cu sediul in Municipiul Bucuresti, strada Campia Libertatii nr.6 Bl.PM56, sc.1, et.5, ap.18, Sector 3, si CIF 31052069, reprezentare ce se va face, în toate fazele procesuale de fond și superioare, precum și în dosarele ce vor deriva din acesta, până la soluționarea definitivă a litigiului și în procedura de executare, după caz.
Art.2. – Se mandatează Primarul Orașului Sinaia/Viceprimarul Orasului Sinaia să semneze contractele de achiziții de servicii juridice de asistență și/sau de reprezentare/executare după caz.
Art. 3. – Prevederile prezentei hotărâri vor fi aduse la îndeplinire de Compartimentul Juridic, Contencios-Administrativ si Administrație Publică și de Serviciul Buget si Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Orașului Sinaia.
Art. 4. Prezenta hotărâre va fi comunicată de Secretarul General al Orașului Sinaia: Prefectului Județului Prahova, Primarului Orașului Sinaia, Compartimentului Juridic, Contencios – Administrativ si Administrație Publică și Serviciului Buget și Resurse Umane.
Vezi hotărârea în format pdf AICI
Last modified: noiembrie 9, 2023