Primaria orasului Sinaia organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de :
– inspector clasa I grad asistent în cadrul Biroului Taxe si Impozite – ID 181182 – cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
Informatii privind desfasurarea concursului :
–Tip concurs – RECRUTARE –Data sustinere proba scrisa : 28.11.2022,ora 11 –Data sustinere proba interviu : se va anunta odată cu afișarea rezultatului la proba scrisă –Perioada de depunere a dosarelor de inscriere : 25.10.2022 – 14.11.2022 –Locul desfasurarii concursului : sediul Primariei orasului Sinaia, Bd.Carol I nr.47 |
1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI : – executarea silită a tuturor debitorilor restanți. 2.Responsabilitati : -efectueaza procedura de executare silită a debitorilor care nu își achită obligațiile bugetare in termen legal , parcurgând toate etapele și modalitățile de executare silită; – urmărește starea tuturor debitorilor persoane juridice aflate în insolvență și a debitorilor persoane fizice aflate în insolvabilitate prin obținerea de informații de la administratorii judiciari ai debitorilor în cauză și întocmește situația acestora; -răspunde de înregistrarea proceselor verbale de contravenție și urmărește încasarea acestora, în caz contrar, procedează la demararea procedurii de executare silită ; 3.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal : – integritate si confidentialitate ; -exercitarea profesiei cu onestitate, bună credință si responsabilitate ; -aptitudini de comunicare ; -abilități de exprimare în scris si verbal, de colaborare cu toți factorii de execuție si de conducere ; -întocmire rapidă a documentelor ; -adaptabilitate la nou ; -capacitate de autoperfectionare prin pregătire permanentă ; -capacitate de lucru in echipă ; -cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) : nivel mediu 5.Condiții specifice de participare la concurs/examen : -studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă . -vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 1 an 6.Cum să aplici : Dosarul de înscriere la concurs/examen se depune la sediul Primariei Sinaia in perioada 25 octombrie 2022 – 14 noiembrie 2022 si va conţine în mod obligatoriu: 1)formularul de înscriere ; 2)scrisoare de intenție ; 3)curriculum vitae, modelul comun european ; 4)copia actului de identitate; 5)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări; 6)copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; 7)copia adeverinţei medicale care să ateste starea de sănătate, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate ; 8)aviz psihologic eliberat de o unitate specializată acreditată în condițiile legii 9)declarație pe proprie răspundere prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de înscriere, sau adeverinta care să ateste lipsa calității de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislatie . 10)cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează .In acest caz candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire; 11) pentru vechime în muncă : se vor prezenta recomandări de la ultimii doi angajatori ; 12) se vor prezenta referințe din partea a 3 persoane care pot garanta integritatea și care girează pentru moralitatea și buna-credință a candidatului (persoanele din relațiile de familie nu sunt eligibile). Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătații. Optional : – alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ; – alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri · Relații suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs : La sediul Primăriei Sinaia. Persoană de contact : Olaru Isabela, inspector în cadrul Serviciului de Buget și Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.ro Bibliografie/tematică : · Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ,cu modificările și completările ulterioare , titlul I și II ale părții a VI-a / tematică – partea a VI a titlului I – dispoziții generale, titlul II – statutul funcționarilor publici .
· Legea nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modif.și completările ulterioare / tematică integral – vezi anunțul în format pdf AICI– fișa postului– formular înscriere concurs |
Last modified: octombrie 25, 2022